Gå til innhold

Hvor ofte mister man sent i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Er dette noe jeg burde være redd for?

Syns dette med bevegelse er så vanskelig de siste ukene, vet jo at det blir mindre plass og man kjenner liv på en annen måte. Men er usikker på hva som er "riktig" for meg... huff, bekymret

Anonymous poster hash: ec191...26f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal høre på magefølelsen din. Dersom du er redd for at det kan være noe gale, så dra opp på føden for en sjekk. Om babyen endrer seg veldig i bevegelsemønster så skal du kontakte føden, som en annen sa her inne; det er for sent om du venter til det er absolutt ingen bevegelse, for da er kansje hjertet stoppet.

Det er mye bedre med en sjekk for mye!

Anonymous poster hash: 32b58...f7b
Skrevet

Jeg var på ul for en uke siden så det et vel lite sannsynlig at noe er galt, er nok bare jeg som har lest for mange skrekkhistorier..

Skrevet

Sannsynligheten er så liten (0,2%)  at jeg heller ville vært engstelig for å få en murstein i hodet.

Anonymous poster hash: 9d450...c10
Skrevet

Sannsynligheten er så liten (0,2%) at jeg heller ville vært engstelig for å få en murstein i hodet.

Anonymous poster hash: 9d450...c10

Hmm, ja du sier noe. Kanskje jeg skal finne no mer sannsynlig å bekymre meg over.

Skrevet

Puh, går stadig og tenker på det selv, er liksom ferdig med de tre kritiske månedene, men alikevel! Nå er jeg 22 uker på vei og alt tilsier vel at dette skal gå bra, men så er man engstelig da. Hadde en litt heftig hyrdestund her en kveld med en del press på magen, etterpå hadde jeg litt vondt og dagen etter kjempe vondt. Men så viste det seg at dette bare var forstoppelse! Når jeg fikk ut det som skulle ut var alt bare deilig igjen... Hoho, det er jo så mye rart som skjer med den der kroppen om dagen! Jeg vil ikke være noen hysterisk gravid, men jeg forbanner dette internettet noen ganger, godt for mye, men herregud så mange tragedier man blir fora med og da er det fort gjort og engste seg. Nei, etter alt og dømme skal det jo gå bra. 

Skrevet

Jeg bekymrer meg også for det.. Aner ikke hvorfor, tror vi bare er laget slik :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...