Gå til innhold

Sender dere barna deres i barnebursdag med joggebukse på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er helt greit! Kan jo være lurt med ei skjorte til eller et kult antrekk, men viktigste er st barnet er komfortabelt og at logistikken er såpass grei at man får det til uten å stresse slik at det blir dumt for barnet.

Vi har fulle jobber og tre barn, så om bursdagen starter halv fem, så er det helt klart greiere å kjøre rett fra barnehagen i bursdag, ellers rekker man det ikke.

Er det derimot en lørdag, kommer finstasen :-)

Hvorfor ikke ta med klær og skifte i barnehagen eller det bursdagen skal være? Det tar vel ca ett minutt?

Anonymous poster hash: 03a72...f92

Fordi jeg ikke ser problemet med å ha på seg det samme, om det er barnehagebarn. Synes de skal ha behagelige klær og tar heller ei lett skjorte over for å gjøre det litt penere, eller synes de er fine i det de går i. Synes også mange penantrekk ser bilige og dårlige ut.

Kler de i nøstebarnklær på vinteren, de matcher helt fint og kan lekes i.

Synes det er grusomt med trange og kalde " penklær".

Dessuten bør bursdager for småbarn være mer på barns premisser og ikke voksnes.

Om gutten min insisterer på et ellr antrekk får han stort sett ha det, siden deg isåfall var viktig for ham, også til vanlig om det er varmt og behagelig.

Mine kommer derfor gjerne i to ulike sokker, og jeg ser ikke problemet med at de ikke kommer i antrekk som matcher forventningene til andre mødre. Fedre ser faktisk ikke ut til å synes det er så nøye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...