Gå til innhold

Dumme meg...Spiste eple i går, og nå har babyen mageknip:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei meg...:(

Anonymous poster hash: f41b2...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av:) Har aldri hørt at eple skal gi magevondt. Små babyer har vondt i magen i opptil 3 timer til dagen, er helt normalt. Trolig ikke din feil..

Anonymous poster hash: f8dcc...be2
Skrevet

Leste nå at de kan reagere på eplesyre... Håper det går over snart...

Skrevet

Kjære deg, det kan være 100 grunner til at babyen din har vondt i magen. Har spist hva jeg ville mens jeg har ammet og ikke fnugg av magevondt på noen av de, det er individuelt fra baby til baby.

Hva om babyen gråter like mye mandag kveld, hvilken matvare skal få skylda da? Senk skuldrene, spis normalt (kanskje unngå de verste matvarene om mageknip oppstår etter gjentatt inntak av fårikål) og tenk at idag har bayen mageknip, i morgen er det nok bedre.

Anonymous poster hash: ef578...876

Skrevet

Så så, du kommer til å ha dårlig samvittighet ovenfor barnet mange ganger ;) litt magevondt er ikke nødvendigvis din "skyld", senk skuldrene og tenk på at det aller, aller meste går over av seg selv :)

Skrevet

Hva du spiste igår gir ikke mageknipe nå et døgn senere. Så det eple er nok helt uskyldig.

Er det noe babyen ikke tåler kommer mageknipet kort tid etter ammingen, ikke et døgn senere.

Anonymous poster hash: 0a32f...bfc

Skrevet

Åh, det visste jeg ikke. Trodde det tok litt tid før det kom i melka... Skal prøve å senke skuldrene. *Pust*

Skrevet

Guuuuuud!! Du kan spise ALT når du ammer - selv kål, løk & verdens sterkeste chili. Babissen trenger bare en og annen gang til å bli vant. #mammatilfire#

Anonymous poster hash: 54ade...6a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...