Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Uff, jeg er litt fortvilet. For mange år siden hadde mannen min en operasjon for å fjerne en cyste helt nederst på ryggen. Såret grodde aldri igjen, men dannet et hulrom istedet. Problemet er at det dannes puss og det lukter helt jævlig. Og jeg kjenner lukten så utrolig godt. Han vasker og renser ofte, men det hjelper ikke. Jeg må dessverre innrømme at jeg tar avstand fra han pga dette. Og jeg er superredd for at andre også skal lukte det. Mannen min bryr seg ikke nevneverdig og det irriterer meg!!! Jeg har faktisk bedt han om å ta en ny operasjon for å prøve å forbedre det, men han mener det ikke vil hjelpe. Dette er vel som nåla i høystakken, men noen som har erfaring med noe lignende? Anonymous poster hash: 7de0b...da0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Jo, legen sier at en operasjon kan slå begge veier. Enten bli verre eller bedre. Men slik det er nå så er det for meg uholdbart:( Anonymous poster hash: 7de0b...da0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Dette kommer aldri til å bli bra av seg selv! En slik abscess må tømmes og lege innenfra. Han bør henvises til poliklinikk på sykehuset og få time på dagkirurgen, der kan et ganske så kort inngrep gjøre ham mye bedre. Anonymous poster hash: b1f97...e3c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Er sjansen stor for at det blir bra? Jeg skal få han til å ta den operasjonen. Takk for svar til dere begge:) Anonymous poster hash: 7de0b...da0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Dette må han prøve å få gjort noe med, blir ikke bra av seg selv! Ny operasjon og/eller oppfølging på sårpoliklinikk! Det luktet jo helt for jævlig, andre legger garantert merke til det... Anonymous poster hash: 50569...699
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Fullt mulig å behandle, men krever både behandling kirurgisk, antibiotika og sunn livsførsel ( kost, trening, kutte tobakk hvis han røyker, unngå alkohol). Hvis han ikke gjør noe vil det bli verre, verste fall sepsis. Anonymous poster hash: d67d5...47f
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Godt å høre at dere er enig og at det er håp om at det blir bedre! Ble veldig lettet nå, for jeg er ganske frustrert over dette. HI Anonymous poster hash: 7de0b...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå