Gå til innhold

Stemmer det at Ebay har bedre kvalitet enn norske butikker på barnekostymer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjelder forøvrig en prinsessekjole.

Anonymous poster hash: e0189...f2a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan sikkert stemme om du finner det rette kostymet på ebay. Ebay er jo bare et slags marked på internett der mange forskjellige selgere selger varene sine.

Skrevet

Ebay er en markedsplass med tusenvis av ulike produsenter og selgere, så det er det jo ikke mulig å gi et generelt svar på.

Anonymous poster hash: 7af65...3b7
Skrevet

Vi har hatt en del kostymer fra Ebay. De har fungert fint til karnevalsbruk og å kunne arve videre. Omtrent samme kvalitet som du finner på Nille, vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 7af65...3b7
Skrevet (endret)

Kan anbefale kostymer fra www.potterybarnkids.com Har kjøpt kostyme til halloween der. De er ganske dyre, men etter halloween er de satt ned med opptil 70%.

Prinsessekjole ville jeg sett etter på ebay. Synes det som selges i lekebutikker, Nille, Europris osv generelt er dårlig kvalitet og overpriset.

Endret av Tjofsen
Skrevet

Denne selgeren har jeg kjøpt flere kjoler fra, og de er kjempefine. God kvalitet, skikkelig sydd, med glidelåser og dobbelt stoff. Tusen ganger bedre kvalitet enn kostymene du kjøper i butikken her og billigere. De jeg har kjøpt har kostet mellom 100 og 150 kroner, fri frakt. Mine to døtre har fått maaaange misunnelig blikk på karneval med slike kjoler altså. Søk på flower girl, bridemade eller promdress, det er masse å velge i...

http://www.ebay.com/itm/NEW-Flower-Girl-Wedding-Party-Princess-Pageant-Dress-Wears-Fuchsia-SZ-4-9-Q429-/111246806946?pt=Girls_Wedding_Apparel&var=&hash=item19e6d38fa2

Husk at tiaraer og slike ting også koster en slikk og ingenting, du får noe helt annet enn de plastikkgreiene de har i lekebutikkene her.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l2632.R2.TR10.TRC2.A0.Xtiara+girl&_nkw=tiara+girls&_sacat=3259&_from=R40

Om du søker på tutu får du også opp mye fint, skjørt og kjoler som ungene elsker, de står nemlig ut når de danser ;)

Jentene mine har flere tutu-skjørt og elsker dem.

Anonymous poster hash: 3a421...b08
Skrevet

Jeg handler mye på ebay finner du ett kostyme med en " normal" pris er nok kvaliteten god , men er prisen for god til å være sann bør du styre unna. Kjøper du fra USA eller lignende har det som regel veldig god kvalitet.

Vær litt forsiktig om det kommer fra Korea eller Kina, der er det mye billig men kvaliteten er ikke topp. Spørs jo helt hvor lenge det skal brukes. Og hvor mye penger du vil legge i det .

Skrevet

Det er noen nydelige kjoler dere har linket til, men jeg kan desverre ikke kjøpe noen av de. Jeg har lovet jenten en Askepott-kjole, så da må det bli Askepott.

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Jeg handler heller på Etsy. Folk syr kjempefine kostymer (Ebay kan ikke måle seg) og kvaliteten er upåklagelig (prisen også, for den del).

Skrevet

Ja, de var nydelig. :-) 

Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...