Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 "Etterpå skatten" trengte nytt rom, så vi har satt opp vegg og delt loft stua slik at hun får ett lite rom :-) da blir det liksom en vegg loftstua og en vegg på jenterommet som skal dekoreres (jenta blir 2 år i mars) :-) huset vårt er 4 år gammelt med kun malte gipsplater :-) hele huset har hvite vegger, bortsett fra de to eldste sine rom og kjøkkenet.... Jeg kunne tenkt meg litt tapet på den ene veggen på barnerommet og har lyst på "betong" tapet på veggen i loftstua... Setter stor pris på tips fra dere!!! Gjerne ett nettsted/ butikk som ikke er kjempedyr, men absolutt ingen betingelse :-) kom gjerne med konkrete tips på en fin tapet (ikke Disney ) eller innredning !!! Har også lyst på foto tapet, men ikke en hel vegg .. Har noen erfaring med selvklebende foto tapet eller plakat ? Anonymous poster hash: 9ac3b...a2e
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Fugletapeten til Eijffinger. Jeg liker den blå versjonen best: Anonymous poster hash: 03883...00a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå