Gå til innhold

Stelleprodukter til baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er disse merkene som du får kjøpt på dagligvare noe dårligere enn apoteket sine varer? Feks natusan babyolje eller natusan sinksalve? De er jo parfymefri osv. Eller kommer det ann på baby?

Anonymous poster hash: 8e1b7...7b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri brukt Natusan sine produkter (shampo, såpe osv) fordi de lukta fælt... Hehe. Hadde en baby med laaaangt hår, så det måtte vaskes.

Har brukt Libero og Burts' Bees (eller noe). Det er jo to forskjellige prisklasser og forskjellige plasser å handle på... (Libero: dagligvare, BB: nettside eller babybutikk).

Aldri brukt for eksempel zinksalve, men Bepanthen i stompen. Får kjøpt på apotek.

Ellers syns jeg ikke det er alle babykremer (verken dyre eller billige, med parabener eller uten) passer til min baby sin hud. Her må vi bruke én krem på overarmer og rumpeballer hehe, og én annen til resten av kroppen.

Er også fornøyd med Sebamed kuldekrem.

Dette ble veldig rotete... Men, du må nesten finne fram det beste i jungelen, som passer for din baby. :-)

Anonymous poster hash: c3ed3...223

Skrevet

Jeg har aldri brukt Natusan sine produkter (shampo, såpe osv) fordi de lukta fælt... Hehe. Hadde en baby med laaaangt hår, så det måtte vaskes.

Har brukt Libero og Burts' Bees (eller noe). Det er jo to forskjellige prisklasser og forskjellige plasser å handle på... (Libero: dagligvare, BB: nettside eller babybutikk).

Aldri brukt for eksempel zinksalve, men Bepanthen i stompen. Får kjøpt på apotek.

Ellers syns jeg ikke det er alle babykremer (verken dyre eller billige, med parabener eller uten) passer til min baby sin hud. Her må vi bruke én krem på overarmer og rumpeballer hehe, og én annen til resten av kroppen.

Er også fornøyd med Sebamed kuldekrem.

Dette ble veldig rotete... Men, du må nesten finne fram det beste i jungelen, som passer for din baby. :-)

Anonymous poster hash: c3ed3...223

Takk, får prøve meg fram litt :)

Anonymous poster hash: 8e1b7...7b5

Skrevet

Hvis du rasker med deg gratispakker fra Apotek1, Vitus, Rimi osv så får du antakeligvis mer enn nok stelleprodukter til babyen. Jeg har to barn og har aldri trengt å kjøpe noe utover de produktene jeg fikk i gratispakkene. Eneste produktet jeg kjøpte selv var Purelan salve til brystvortene.

Anonymous poster hash: e5440...2ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...