Gå til innhold

Svigermor med på fødsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og svigermor kommer overens i små doser av hverandre. Dama tar stor plass for å si det pent.

Jeg er gravid, og nå har hun begynt mase på å få være med på fødselen.

Selv hadde jeg sett for meg at det kun skulle være meg og mannen min, og jeg ønsker helst at vi skal få litt tid på sykehuset før noen renner inn dørene.

Er jeg ufin hvis jeg sier at hun ikke får være med og må slutte spør om det?

Da hun la det frem sist sa jeg bare rolig og pent at dette var noe jeg og ****** ønsker gjøre sammen bare oss.

Anonymous poster hash: d852d...2f5

Eg har ei søt og snill svigermor, men hadde ikkje vore litt aktuellt å ha ho med på fødselen!  Heldigvis hadde ho aldri foreslått noko slikt.  Kjenner ingen som har hatt med seg svigermor si på fødsel, og skjønar ikkje kvar svigermor di har fått den ideen frå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg skulle tillat min svigermor å bli med på fødselen, eller i det hele tatt befinne seg på sykehuset skulle helvette ha frosset til is, himmelen detti ned på jorda, og at hun var den ENESTE på planeten som kunne hjelpe meg.

Først DA kunne jeg sagt ok. Annet enn det ? Ikke faen om det monsteret av ei helvetes jævelsk kvinnedjevel kommer i nærheten av mitt barn og meg under fødsel. ( eller etterpå for den saks skyld )

Anonymous poster hash: 43005...f6e

Skrevet

Det her er ditt og din respektives øyeblikk, så stå på ditt. Det er du som bestemmer denne dagen, så bare fortell som det er, at dette vil du bare ha med mannen på. Dere bestemmer også selv når dere vil ha besøk etter fødsel. Det er mye som skal tilvennes, så sett grenser! Det er deres rett!

Skrevet

Hun er ikke helt god?

Anonymous poster hash: 265dd...efa

Skrevet

Jeg hadde svigermor med på fødselen! :-)

Det var godt for både meg og mannen min å ha med en ekstra person. Svigermor har da født noen barn hun også, og vet hva man trenger der og da. Hun hadde full fokus på meg og var en god støtte.

Det var en veldig stolt bestemor som ble en av de aller første som fikk holde den lille.

Tror ingen ville funnet på å gjøre noe annet enn å støtte og oppmuntre under en fødsel, uansett hvem det er.

Jeg har født flere barn og har alltid hatt med meg minst to personer.

Anonymous poster hash: b81e0...e33

Skrevet

Jeg hadde svigermor med på fødselen! :-)

Det var godt for både meg og mannen min å ha med en ekstra person. Svigermor har da født noen barn hun også, og vet hva man trenger der og da. Hun hadde full fokus på meg og var en god støtte.

Det var en veldig stolt bestemor som ble en av de aller første som fikk holde den lille.

Tror ingen ville funnet på å gjøre noe annet enn å støtte og oppmuntre under en fødsel, uansett hvem det er.

Jeg har født flere barn og har alltid hatt med meg minst to personer.

Anonymous poster hash: b81e0...e33

Hvis du opplever henne som en støtte, så er det klart det kan bli en fin opplevelse. Det høres ikke ut som om hi vil oppleve det som en støtte å has med sin svigermor, og da har hun ingenting der å gjøre!

Anonymous poster hash: bf0e6...f49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...