Gå til innhold

Hvor stor mage har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå:-) jeg lurer rett og slett på hvor store mager dere har? Selv er jeg i uke 16 ++ og føler jeg ser ut som en bolle.. Vet det er veldig individuelt, men likevel.. Dere som er ca like langt, har dere mage?

Anonymous poster hash: a9ec7...5aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg klarer ikke skjule at jeg er gravid i hvert fall :P ser ut som en bolle jeg og :P men er jo litt kos da :D satser på at jeg ikke blir en hvalross alikevel :P fikk mage i uke 10 allerede jeg... er 15+3 :D

Skrevet

Takk, da er jeg ikke alene om det😋 har ikke sagt det på jobben enda, så de må tro at jeg bare hAr spist godt i julen😄 har dere begynt med gravidbukser enda?

Skrevet

Takk, da er jeg ikke alene om det har ikke sagt det på jobben enda, så de må tro at jeg bare hAr spist godt i julen har dere begynt med gravidbukser enda?

Det begynte jeg med i uke 8;-) 21 uker nå og stor!

Skrevet

begynte i uke 9/10 med gravidbukser

Skrevet

Mye større enn venninnene mine på samme tid ihvertfall. Symfyse langt utenfor streken og spist godt i tillegg. 12 kg opp i uke 23. Herlig... :)

Skrevet

Mye større enn venninnene mine på samme tid ihvertfall. Symfyse langt utenfor streken og spist godt i tillegg. 12 kg opp i uke 23. Herlig... :)

Skrevet

Jeg sniker fra 3trimester, er 36uker på vei. Jeg hadde kjempe stor mage i begynnelsen, klarte ikke sjule det for omverden. Fikk spørsmål allerede når jeg var 10/11uker på vei om jeg var gravid. 

Nå er jeg høygravid og folk synest magen er liten. Hos noen kan magen vokse raskt i begynnelsen, for så å stagnere. 

Anonymous poster hash: e47f1...5b6
Skrevet

Jer er i uke 25+3. Hos meg er det knapt magen vises :-)

Skrevet

Ser ut som jeg kun har spist veldig godt i jula. Bruker buksene min. Er 16 +5. Skulle ønske jeg så mer gravid ut en bare lagt på meg litt.

Anonymous poster hash: 3ba1f...e7a

Skrevet

Ser nok ut som jeg har sprist litt ekstra i julen, bruker mine egene bukser enda. De som har litt høyt liv har nok begynt bli litt trange ja. :)

Brukte ikke gravidbukser med første, men kansje jeg må over i dem nå. Har veldig forskjellig mageform på disse to graviditetene. :)

Skrevet

Jeg er 18 uker i morgen, og ingenting har forandret seg stort enda :( Gått opp et kilo hittil, men kan fint bruke alle de vanlige klærne mine. Sist gang hadde jeg lagt på meg 10 kilo allerede på samme tid, og magen struttet og var stoor! Vil ha det slik nå også! Absolutt ingen tegn på at jeg er gravid, utenom ultralydene vi har vært på, som viser en flott baby med den størrelsen den skal ha :)

Håper magen kommer her over natten! :P

Anonymous poster hash: 429a7...6ae
Skrevet

Min mage kom over natten i uke 17/18, og nå synes jeg den er ganske stor, er i uke 24 nå. Hvertfall ingen tvil om at jeg er gravid:) men synes det er litt vanskelig å kle seg med den nye magen - synes de fleste mammaklærne er så kjipe og mørke..!

Skrevet

Her har jeg ikke antydning til mage, gått ned 4 kg siden jeg ble gravid (er i uke 14).

Er ikke mer enn halvannet år siden forrige svangerskap, så hadde trodd at magen skulle komme tidlig denne gangen. Sist hadde jeg en liten bul nederst på magen på oul i uke 19, men magen kom ikke så den var synlig for andre før i uke 24-25.

Bortsett fra kvalmen og bekkenet, så føler jeg meg ikke gravid og gleder meg veldig til kulen kommer :D

Anonymous poster hash: 0105a...44c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...