mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #26 Skrevet 10. januar 2014 Takk for søtte jenter:-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #27 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg har ikke ord ... eller vent:SKAM DEG!!! SÅNT SIER MAN BARE IKKE. *rister oppgitt på hodet over deg* Jo det gjør jeg faktisk! Har god kjennskap til barn med ADHD og andre tillegges diagnoser. Har selv ADHD og jeg VET at medisinering kun er snakk om sløvhet fra foreldre og leger. Ikke snakk om noe annet. Men hvis foreldre synes det er bedre å dope ned unga sine enn å jobbe med de slik at de blir bedre på andre måter så får de bare gjøre det. Men ja de er utrolig dårlige foreldre! Ferdig med det! Anonymous poster hash: 31755...6c0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #28 Skrevet 10. januar 2014 Hvilke forutsetninger har du til å vite det? Skummelt å komme med slike påstander.. Da vet du vel og at alle er like,alle responderer likt og at verden totalt mangler nyanser... Vet du... jeg synes synd på deg
*Miss Marple* Skrevet 10. januar 2014 #29 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg har ikke ord ... eller vent:SKAM DEG!!! SÅNT SIER MAN BARE IKKE. *rister oppgitt på hodet over deg* Jo det gjør jeg faktisk! Har god kjennskap til barn med ADHD og andre tillegges diagnoser. Har selv ADHD og jeg VET at medisinering kun er snakk om sløvhet fra foreldre og leger. Ikke snakk om noe annet. Men hvis foreldre synes det er bedre å dope ned unga sine enn å jobbe med de slik at de blir bedre på andre måter så får de bare gjøre det. Men ja de er utrolig dårlige foreldre! Ferdig med det! Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg blir faktisk ganske målløs av sånne som deg. Du skjønner faktisk ikke at mennesker er forskjellige og at det som fungerer på deg ikke trenger å virke på andre. Jeg har ingen kjennskap til ADHD, men holdningene dine er skremmende og vitner om fullstendig mangel på både empati, sosiale antenner og ikke minst kunnskap. Jeg signerer Mamma'n til Nurket, du bør faktisk skjemmes over å svare folk på den måten. Voksne mennesker oppfører seg ikke sånn!
Gråsonen Skrevet 10. januar 2014 #30 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg har ikke ord ... eller vent:SKAM DEG!!! SÅNT SIER MAN BARE IKKE. *rister oppgitt på hodet over deg* Jo det gjør jeg faktisk! Har god kjennskap til barn med ADHD og andre tillegges diagnoser. Har selv ADHD og jeg VET at medisinering kun er snakk om sløvhet fra foreldre og leger. Ikke snakk om noe annet. Men hvis foreldre synes det er bedre å dope ned unga sine enn å jobbe med de slik at de blir bedre på andre måter så får de bare gjøre det. Men ja de er utrolig dårlige foreldre! Ferdig med det! Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg blir faktisk ganske målløs av sånne som deg. Du skjønner faktisk ikke at mennesker er forskjellige og at det som fungerer på deg ikke trenger å virke på andre. Jeg har ingen kjennskap til ADHD, men holdningene dine er skremmende og vitner om fullstendig mangel på både empati, sosiale antenner og ikke minst kunnskap. Jeg signerer Mamma'n til Nurket, du bør faktisk skjemmes over å svare folk på den måten. Voksne mennesker oppfører seg ikke sånn! Voksne mennesker ber faktisk ikke andre voksne (eller barn!!) om å skamme seg! Synes det er ganske drøyt faktisk. Skikkelig uvane, og en utrolig nedverdigende instruks.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #31 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre*Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg har ikke ord ... eller vent:SKAM DEG!!! SÅNT SIER MAN BARE IKKE. *rister oppgitt på hodet over deg* Jo det gjør jeg faktisk! Har god kjennskap til barn med ADHD og andre tillegges diagnoser. Har selv ADHD og jeg VET at medisinering kun er snakk om sløvhet fra foreldre og leger. Ikke snakk om noe annet. Men hvis foreldre synes det er bedre å dope ned unga sine enn å jobbe med de slik at de blir bedre på andre måter så får de bare gjøre det. Men ja de er utrolig dårlige foreldre! Ferdig med det! Anonymous poster hash: 31755...6c0 Skremmende at slike folk som deg kan være så arrogante og stygge ved og dømme andre slik. Har en sønn på 11 som vi har jobbet med i over 4 år og nå etter jul lot vi han faktisk begynne på medisin og han sier selv at han har det bedre. Han har hatt en topp uke og Vært med på og hjelpe andre barn med matte i klassa si. Dette hadde aldri godt før jul. Han sier selv at han føler seg roligere ved at han klarer og følge med i timen. I dag spilte han fotball i en time med di andre gutta. så får slike mennesker som deg dømme meg om at jeg er et dårlig menneske og mor men jeg bryr meg om ungen min og ville gjordt alt mlm himmel og jord for han og dette er en av tinga faktisk.likte ikke at han må ta de men jeg har forandret mening nå dette er riktig for min sønn også håper jeg aldri at han treffer slike dømmende mennesker som deg. Anonymous poster hash: bc837...0d9
MammantilNurket Skrevet 10. januar 2014 #32 Skrevet 10. januar 2014 (endret) Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg har ikke ord ... eller vent:SKAM DEG!!! SÅNT SIER MAN BARE IKKE. *rister oppgitt på hodet over deg* Herlighet, ber du virkelig andre voksne folk som å skamme seg? Skam er et veldig ladet begrep. Helt horribel kommentar fra anonym, enig i det. Men det er ganske horribelt å be andre om å skamme seg også!Jeg er helt enig med deg. Skam er et ladet begrep og i denne sammenhengen brukt meget bevisst av undertegnede. Ber ikke veldig ofte folk om å skamme seg, men nå synes jeg faktisk var på sin plass. Endret 10. januar 2014 av MammantilNurket
MammantilNurket Skrevet 10. januar 2014 #33 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg har ikke ord ... eller vent:SKAM DEG!!! SÅNT SIER MAN BARE IKKE. *rister oppgitt på hodet over deg* Jo det gjør jeg faktisk! Har god kjennskap til barn med ADHD og andre tillegges diagnoser. Har selv ADHD og jeg VET at medisinering kun er snakk om sløvhet fra foreldre og leger. Ikke snakk om noe annet. Men hvis foreldre synes det er bedre å dope ned unga sine enn å jobbe med de slik at de blir bedre på andre måter så får de bare gjøre det. Men ja de er utrolig dårlige foreldre! Ferdig med det! Anonymous poster hash: 31755...6c0 Noen responderer svært godt på medisinering - for andre fungerer det ikke optimalt. Det er leit å høre at du har dårlig erfaring med medisin, men for mange er dette faktisk veien til et bedre liv.
mamma_bergen Skrevet 10. januar 2014 #34 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg har ikke ord ... eller vent:SKAM DEG!!! SÅNT SIER MAN BARE IKKE. *rister oppgitt på hodet over deg* Jo det gjør jeg faktisk! Har god kjennskap til barn med ADHD og andre tillegges diagnoser. Har selv ADHD og jeg VET at medisinering kun er snakk om sløvhet fra foreldre og leger. Ikke snakk om noe annet. Men hvis foreldre synes det er bedre å dope ned unga sine enn å jobbe med de slik at de blir bedre på andre måter så får de bare gjøre det. Men ja de er utrolig dårlige foreldre! Ferdig med det! Anonymous poster hash: 31755...6c0 "Har selv ADHD og jeg VET at medisinering kun er snakk om sløvhet fra foreldre og leger." Har du lyst å utdype akkurat den delen? Jeg har forøvrig ADHD også og fungerer mye bedre på medisin enn uten, det er til tider forferdelig å gå uten medisin. Men siden du har diagnosen selv og i tillegg jobber med det, så burde du jo vite at det er mange måter ADHD oppleves hos de med diagnosen? For min del er det ikke "bare å jobbe med det"! Dårlige foreldre?? Hvor i alle dager tar du slikt i fra?? Herregud jeg blir så provosert av slike utsagn som du gulper opp og jeg klarer faktisk ikke å tro på at du har diagnosen eller at du ellers kjenner til det!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #35 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg har ikke ord ... eller vent:SKAM DEG!!! SÅNT SIER MAN BARE IKKE. *rister oppgitt på hodet over deg* Jo det gjør jeg faktisk! Har god kjennskap til barn med ADHD og andre tillegges diagnoser. Har selv ADHD og jeg VET at medisinering kun er snakk om sløvhet fra foreldre og leger. Ikke snakk om noe annet. Men hvis foreldre synes det er bedre å dope ned unga sine enn å jobbe med de slik at de blir bedre på andre måter så får de bare gjøre det. Men ja de er utrolig dårlige foreldre! Ferdig med det! Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jaaada, for sånn som du har det - sånn opplever selvsagt alle andre det å ha ADHD selv... woop woop Anonymous poster hash: c7711...928
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #36 Skrevet 10. januar 2014 Regner med at Hi har prøvd å hjelpe sønnen sin med regulering av kostholdet og at medisinering er siste utvei. Da er det jo kjempebra at det finnes medisiner når ingenting annet hjelper. Anonymous poster hash: 71fd2...229
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #37 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg har ikke ord ... eller vent:SKAM DEG!!! SÅNT SIER MAN BARE IKKE. *rister oppgitt på hodet over deg* Jo det gjør jeg faktisk! Har god kjennskap til barn med ADHD og andre tillegges diagnoser. Har selv ADHD og jeg VET at medisinering kun er snakk om sløvhet fra foreldre og leger. Ikke snakk om noe annet. Men hvis foreldre synes det er bedre å dope ned unga sine enn å jobbe med de slik at de blir bedre på andre måter så får de bare gjøre det. Men ja de er utrolig dårlige foreldre! Ferdig med det! Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jaaada, for sånn som du har det - sånn opplever selvsagt alle andre det å ha ADHD selv... woop woop Anonymous poster hash: c7711...928 Som jeg skrev så har jeg god kjennskap til barn med ADHD! Å diskutere med drittunger gidder jeg ikke. Woop woop faktisk. trodde ikke tenåringer var her inne jeg? Anonymous poster hash: 31755...6c0
*Miss Marple* Skrevet 10. januar 2014 #38 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg har ikke ord ... eller vent:SKAM DEG!!! SÅNT SIER MAN BARE IKKE. *rister oppgitt på hodet over deg* Jo det gjør jeg faktisk! Har god kjennskap til barn med ADHD og andre tillegges diagnoser. Har selv ADHD og jeg VET at medisinering kun er snakk om sløvhet fra foreldre og leger. Ikke snakk om noe annet. Men hvis foreldre synes det er bedre å dope ned unga sine enn å jobbe med de slik at de blir bedre på andre måter så får de bare gjøre det. Men ja de er utrolig dårlige foreldre! Ferdig med det! Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jaaada, for sånn som du har det - sånn opplever selvsagt alle andre det å ha ADHD selv... woop woop Anonymous poster hash: c7711...928 Som jeg skrev så har jeg god kjennskap til barn med ADHD! Å diskutere med drittunger gidder jeg ikke. Woop woop faktisk. trodde ikke tenåringer var her inne jeg? Anonymous poster hash: 31755...6c0 Men hva har du å si til de som som voksne kan fortelle at de har god effekt av medisiner? Påstår du at de ikke vet hva som er best for seg selv?
*Miss Marple* Skrevet 10. januar 2014 #39 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg har ikke ord ... eller vent:SKAM DEG!!! SÅNT SIER MAN BARE IKKE. *rister oppgitt på hodet over deg* Jo det gjør jeg faktisk! Har god kjennskap til barn med ADHD og andre tillegges diagnoser. Har selv ADHD og jeg VET at medisinering kun er snakk om sløvhet fra foreldre og leger. Ikke snakk om noe annet. Men hvis foreldre synes det er bedre å dope ned unga sine enn å jobbe med de slik at de blir bedre på andre måter så får de bare gjøre det. Men ja de er utrolig dårlige foreldre! Ferdig med det! Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg blir faktisk ganske målløs av sånne som deg. Du skjønner faktisk ikke at mennesker er forskjellige og at det som fungerer på deg ikke trenger å virke på andre. Jeg har ingen kjennskap til ADHD, men holdningene dine er skremmende og vitner om fullstendig mangel på både empati, sosiale antenner og ikke minst kunnskap. Jeg signerer Mamma'n til Nurket, du bør faktisk skjemmes over å svare folk på den måten. Voksne mennesker oppfører seg ikke sånn! Voksne mennesker ber faktisk ikke andre voksne (eller barn!!) om å skamme seg! Synes det er ganske drøyt faktisk. Skikkelig uvane, og en utrolig nedverdigende instruks. Jeg syns faktisk at de som tillater seg å kalle en fremmed, fortvilet mamma for dårlig forelder fordi de benytter seg av en anerkjent metode for å hjelpe sitt barn BØR skamme seg. Det er greit å være uenig og kritisk, men å ordlegge seg på den måten som NN gjør her hører ikke hjemme i en voksen diskusjon. Men nå viser hun jo i sine videre kommentarer at hun ikke er i stand til å føre en konstruktiv diskusjon.
mamma_bergen Skrevet 10. januar 2014 #40 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg har ikke ord ... eller vent:SKAM DEG!!! SÅNT SIER MAN BARE IKKE. *rister oppgitt på hodet over deg* Jo det gjør jeg faktisk! Har god kjennskap til barn med ADHD og andre tillegges diagnoser. Har selv ADHD og jeg VET at medisinering kun er snakk om sløvhet fra foreldre og leger. Ikke snakk om noe annet. Men hvis foreldre synes det er bedre å dope ned unga sine enn å jobbe med de slik at de blir bedre på andre måter så får de bare gjøre det. Men ja de er utrolig dårlige foreldre! Ferdig med det! Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jaaada, for sånn som du har det - sånn opplever selvsagt alle andre det å ha ADHD selv... woop woop Anonymous poster hash: c7711...928 Som jeg skrev så har jeg god kjennskap til barn med ADHD! Å diskutere med drittunger gidder jeg ikke. Woop woop faktisk. trodde ikke tenåringer var her inne jeg? Anonymous poster hash: 31755...6c0 Hva med å svare på mitt innlegg da?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #41 Skrevet 11. januar 2014 Noen har i hvertfall gitt seg selv lov å være slem mot andre....
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #42 Skrevet 11. januar 2014 Du som kaller oss lat er grunn for at min sønn blir sett ned på og behandla dårlig desv. Trasig at slike umodene voksne mennesker som deg ikke skjønner at du IKKE vet best. Anonymous poster hash: bc837...0d9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #43 Skrevet 12. januar 2014 Det vil alltid være folk fulle av uvitenhet....
Gjest Ingen skal få! Skrevet 12. januar 2014 #44 Skrevet 12. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg har jobbet med barn med adhd, autisme, mm - og det PISSET du skriver her!?? Jeg blir så jævlig sint!!!!!!
Mamsemums Skrevet 12. januar 2014 #45 Skrevet 12. januar 2014 Barn med ADHD er ingen homogen gruppe. Medisiner fungerer sikkert på noen og ikke på andre med ADHD. Sånn er det med andre typer medisiner ihvertfall. Til HI, lykke til videre til sønnen din. Håper han får det stadig bedre!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #46 Skrevet 12. januar 2014 Tusen takk:-) hjemme tar han dem nå uten protester:-) han mener det stadig er urettferdig men tar de:-) hi
Gjest Ingen skal få! Skrevet 12. januar 2014 #47 Skrevet 12. januar 2014 Tusen takk:-) hjemme tar han dem nå uten protester:-) han mener det stadig er urettferdig men tar de:-) hi Syns det er flott at dere har begynt på medisiner. Håper det hjelper din sønn. Når han selv merker at han blir bedre vil hab nok ta det med større vilje. Klart det er urettferdig men han vil nok profitere stort på dette. En ny verden:)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #48 Skrevet 12. januar 2014 Jada,han vil nok skjønne det etterhvert:-) bare vanskelig nå i starten...hi
Gjest Ingen skal få! Skrevet 12. januar 2014 #49 Skrevet 12. januar 2014 Jada,han vil nok skjønne det etterhvert:-) bare vanskelig nå i starten...hi Absolutt og det er veldig vanlig. Når vi voksne begynner på faste medisiner syns vi også det er et ork. Ikke bry deg om alle uvitne som dømmer deg. Noen barn responderer godt på kosthold etc men slettes ikke alle! En annen ting er at hele familien skal fungere og. Jeg ønsker dere masse lykke til! Og Vær så snill ikke ta til deg drittslenging fra folk ang valget deres! De er ikke dere og 80% av de har ikke barn med adhd!!!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #50 Skrevet 12. januar 2014 Tusen takk for støtte:-) h Ja de fleste som kommer med drit,de aner ikke hva de snakker om... Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå