mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Har som skrevet tidliger ang min sønn og ritalin han nekter å ta... I dag sendte jeg lærer hans en sms hvor jeg spurte hvordan det gikk i dag Svar.. hei:-) i dag gikk det strålende,ingen problem i det hele tatt:-) Guuuuud jeg er glad:-)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #2 Skrevet 10. januar 2014 Og tok den uten stress hjemme:-) Ok
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Leste den forrige tråden din. Så bra at det gikk greit nå! Anonymous poster hash: 06265...459
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2014 Ja,ikke sant:-) nå er han rolig of fin og hygger seg med lillebror:-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 skjerp deg! dette er HI sitt valg, og hun har helt sikkert tenkt gjennom alt av bivirkninger og fordeler ved å bruke disse medisinene!! er sjelden foreldre vil medisinere ut i fra egne egoistiske behov! kanskje barnet får en bedre hverdag uten tusen inntrykk som plager han. Hi trenger ikke din nedlatenhet! Anonymous poster hash: d64a1...0c6
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre*Anonymous poster hash: 31755...6c0 Vet du hva jeg rister på hodet av? Nedlatende,slemme og støtende ytringer. Hva gir deg rett til å spy ut sånn drit?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Er det mulig? Hva gir det deg å være så jevlig mot folk du ikke kjenner? Anonymous poster hash: 66acf...094
I scream for icecream! Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Synd det ikke finnes medisiner for dumskap og det å være drittsekk.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre*Anonymous poster hash: 31755...6c0 Er det mulig? Hva gir det deg å være så jevlig mot folk du ikke kjenner? Anonymous poster hash: 66acf...094 Noen kan vel bare ikke la være å være slemme...
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre*Anonymous poster hash: 31755...6c0 Synd det ikke finnes medisiner for dumskap og det å være drittsekk. Hvis man er dårlig mamma når man gjør det beste for ungen sin
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #12 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Skjerp deg! Aner du hvor jævlig det til tider kan være å ha ADHD? Har selv ADHD og bruker jeg ikke Ritalin er alt kaos i hodet mitt, klarer ikke å konsentrere meg eller fungere normalt engang! Tror du ikke hi gjør hva hun tror og mener er best for sitt barn, i samråd med lege? Så ikke sitt der på din høye hest og døm andre du ikke kjenner. Anonymous poster hash: 8dd23...fc6
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #13 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg er selv veldig skeptisk til medisinering av alt mulig - men etter å ha sett min tidligere stedatters første reaksjon på adhd-medisin, er jeg ikke i tvil om at det kan være det eneste riktige. Hun fikk første dose, og satte seg rett ned og bygde duplo. Det var første gang i livet hennes at hun greide å samle tankene om en aktivitet i mer enn et par minutter i strekk, og man kunne se stress og uro slippe taket i den lille kroppen. Latskap har ingenting med det å gjøre - ingen barn fortjener et hode som alltid går på så høyt gir at de ikke greier å holde på en tanke lenge nok til å tenke den ferdig. Til HI: så bra! Lykke til, håper det fungerer og gjør hverdagen lettere Anonymous poster hash: 485a0...253
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #14 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre*Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg er selv veldig skeptisk til medisinering av alt mulig - men etter å ha sett min tidligere stedatters første reaksjon på adhd-medisin, er jeg ikke i tvil om at det kan være det eneste riktige. Hun fikk første dose, og satte seg rett ned og bygde duplo. Det var første gang i livet hennes at hun greide å samle tankene om en aktivitet i mer enn et par minutter i strekk, og man kunne se stress og uro slippe taket i den lille kroppen. Latskap har ingenting med det å gjøre - ingen barn fortjener et hode som alltid går på så høyt gir at de ikke greier å holde på en tanke lenge nok til å tenke den ferdig. Til HI: så bra! Lykke til, håper det fungerer og gjør hverdagen lettere Anonymous poster hash: 485a0...253 Tusen takk:-) håper det jeg og:-)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #15 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre*Anonymous poster hash: 31755...6c0 Skjerp deg! Aner du hvor jævlig det til tider kan være å ha ADHD? Har selv ADHD og bruker jeg ikke Ritalin er alt kaos i hodet mitt, klarer ikke å konsentrere meg eller fungere normalt engang!Tror du ikke hi gjør hva hun tror og mener er best for sitt barn, i samråd med lege? Så ikke sitt der på din høye hest og døm andre du ikke kjenner. Anonymous poster hash: 8dd23...fc6 Er vel ofte folk som ikke vet hva adhd er som sier slikt...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #16 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg er for at alt annet skal prøves og krevd prøvd før man begynner å medisinere barn på denne måten. Likevel er det slik at noen få barn trenger medisiner for å fungere, og for disse er det det beste. Når det er det beste for barnet så er det best for alle parter om man finner en måte å ta medisinen på som fungerer for alle parter, ikke minst for barne selv. Så selv om jeg mener at det trolig er mange som medisineres unødvendig for denne problematikken, så vet jeg at det ikke gjelder alle - og derfor syntes jeg at det er godt at HIs sønn slipper stress rundt situasjonene når han må ta medisinen. Jeg har ingen problemer med å forstå HIs frustrasjon når dette har vært vanskelig å få til. Og heller ingen problemer med å forstå gleden hennes (og sikkert guttens også) når det fungerer igjen! # 2 Ps.... hvis du, nr 5, lærte deg å være litt mer konstruktiv i dine utsagn og komme med meninger som du faktisk baserer på fakta, da ville du kanskje blitt tatt på alvor. Det du kommer med nå er kunnskapsløst oppgulp som bare sier noe om deg pga måten du velger å gjøre det på! Anonymous poster hash: 06265...459
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #17 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre*Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg er for at alt annet skal prøves og krevd prøvd før man begynner å medisinere barn på denne måten. Likevel er det slik at noen få barn trenger medisiner for å fungere, og for disse er det det beste. Når det er det beste for barnet så er det best for alle parter om man finner en måte å ta medisinen på som fungerer for alle parter, ikke minst for barne selv. Så selv om jeg mener at det trolig er mange som medisineres unødvendig for denne problematikken, så vet jeg at det ikke gjelder alle - og derfor syntes jeg at det er godt at HIs sønn slipper stress rundt situasjonene når han må ta medisinen. Jeg har ingen problemer med å forstå HIs frustrasjon når dette har vært vanskelig å få til. Og heller ingen problemer med å forstå gleden hennes (og sikkert guttens også) når det fungerer igjen! # 2 Ps.... hvis du, nr 5, lærte deg å være litt mer konstruktiv i dine utsagn og komme med meninger som du faktisk baserer på fakta, da ville du kanskje blitt tatt på alvor. Det du kommer med nå er kunnskapsløst oppgulp som bare sier noe om deg pga måten du velger å gjøre det på! Anonymous poster hash: 06265...459 Vet du...når jeg ser han i dag blir jeg så glad at jeg kunne begynnt å grine... I stad hørte jeg de små snakke sammen og store sa til lille: vil du at jeg skal vise deg hvordan du spiller på pcn min...da ...guuuud... stolt mamma
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #18 Skrevet 10. januar 2014 Vet du...når jeg ser han i dag blir jeg så glad at jeg kunne begynnt å grine... I stad hørte jeg de små snakke sammen og store sa til lille: vil du at jeg skal vise deg hvordan du spiller på pcn min...da ...guuuud... stolt mamma Det forstår jeg må være en utrolig god følelse, ja Anonymous poster hash: 06265...459
*Miss Marple* Skrevet 10. januar 2014 #19 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre*Anonymous poster hash: 31755...6c0 Pass nå på så du ikke får kink i nakken! Til hi, så godt at det ble orden på det. Du skal ikke se bort fra at han syns det er deilig å slippe tankekjøret og at han skjønner at han blir bedre av medisinen. Lykke til videre
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #20 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre*Anonymous poster hash: 31755...6c0 Pass nå på så du ikke får kink i nakken! Til hi, så godt at det ble orden på det. Du skal ikke se bort fra at han syns det er deilig å slippe tankekjøret og at han skjønner at han blir bedre av medisinen. Lykke til videre Tuuusen takk:-)
LeTwinsA Skrevet 10. januar 2014 #21 Skrevet 10. januar 2014 Fikk du noen tips i den andre tråden da eller? Hvor flott at medisinen hjelper, håper det går bra med gutten din
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #22 Skrevet 10. januar 2014 Fikk du noen tips i den andre tråden da eller? Hvor flott at medisinen hjelper, håper det går bra med gutten din Jada..han tok den med eplejuice i dag:-) han har det supert idag:-)
MammantilNurket Skrevet 10. januar 2014 #23 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg har ikke ord ... eller vent:SKAM DEG!!! SÅNT SIER MAN BARE IKKE. *rister oppgitt på hodet over deg*
MammantilNurket Skrevet 10. januar 2014 #24 Skrevet 10. januar 2014 HI: Såå bra at det ordnet seg Ønsker deg og Junior en riktig god helg!
Gråsonen Skrevet 10. januar 2014 #25 Skrevet 10. januar 2014 Jippi! Så fint at du får dopa ned ungen din slik at han blir rolig å fin. Applaus! *rister på hodet over dårlige, late foreldre* Anonymous poster hash: 31755...6c0 Jeg har ikke ord ... eller vent:SKAM DEG!!! SÅNT SIER MAN BARE IKKE. *rister oppgitt på hodet over deg* Herlighet, ber du virkelig andre voksne folk som å skamme seg? Skam er et veldig ladet begrep. Helt horribel kommentar fra anonym, enig i det. Men det er ganske horribelt å be andre om å skamme seg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå