Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har bestilt lash serum fra SkinTechnologies, og spent på om det vil ha noen effekt. Noen som har prøvd den eller andre typer? Takker for alle svar
Tired mama Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 (endret) Har prøvd en annen type. Fikk merkbart lengre vipper, men det serumet påførte jeg som en eyeliner. Den fra Skin Technologies påfører man som en mascara. Ikke sikker på hvordan den funker enda, holder på nå faktisk. Så tilbud på Facebook. :-) Problemet forrige gang var da vippene falt av, da ble hele rekka betyyydelig kortere! Så ikke ut i måneskinn! Lovte meg selv å aldri gjøre det der igjen, men det er tydeligvis allerede glemt. Endret 10. januar 2014 av Tired mama
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Haha, ja, er den fra Facebook jeg bestilte også. Å uffda, kan vipper dette av? Det er jeg ikke så gira på kjenner jeg..når skjedde det i forløpet? Og var det slik at de datt helt av alle sammen, eller "knakk" de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå