Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Og jeg kommer til å savne han så utrolig mye! Ikke sånn at jeg ikke vil han skal dra altså, men det er nesten så det gjør vondt Sikkert sunt å savne hverandre litt, men han skal være borte en hele uke..buhuu!! (Haha, jeg vet det egentlig ikke er lang tid, men føles som en evighet!) Jeg har vært gift før, og det var aldri denne type savn da. Var egentlig bare greit å være borte fra hverandre, selv de årene man liksom skal være nyforelskede og klengete. Kanskje en grunn til at han er eksmann nå? Noen andre som savner kjæresten sin når de eller dere er borte? Sånn skikkelig lengting? Anonymous poster hash: 20ace...ef1
I scream for icecream! Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Ja, jeg har vært sammen med min kjæreste i 5 år, men jeg savner ham likevel når han er bortreist. Det skjer heldigvis ikke så ofte, men det hender han reiser til hjembyen sin innimellom og blir borte en langhelg. Synes det er greit i starten, men så gleder jeg meg veldig til han kommer hjem. Noen ganger savner jeg ham bare han er på jobb eller ute med kompiser. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Da jeg hadde vært sammen med kjæresten min i 3 år reiste han jorden rundt i 6 mnd Savnet han masse, men unnet han det før vi skulle starte familie. Dette var hans største ønske å få oppleve. Glad jeg sa ja Anonymous poster hash: 155ba...518
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Ja, da er det vel normalt å føle så mye savn, da! Ikke vant til dette i det hele tatt! Hehe.. Uff, han skal bort tre mnd sommeren 2015, skal til USA! Kjenner jeg gruer meg en del til det allerede Men da skal jeg jo besøke han litt innimellom..likevel. 6 mnd Da hadde jeg dødd av savn, men holder likevel på den at jeg tror det er sunt å få savnet hverandre litt! Anonymous poster hash: 20ace...ef1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå