Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 ønsker gjerne å snakke navn, men min bedre [?] halvdel er ikke helt klar for å snakke baby i det hele tatt... det er litt sårt synes jeg... jeg vet han gleder seg, men jeg tror ikke han tør helt å stole på at alt skal gå bra. så derfor lurer jeg på nå dere begynner/begynte å diskutere navn Anonymous poster hash: 52001...c47
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Noen måneder før vi startet prøvingen Da hadde vi vært sammen i 2,5 år. Anonymous poster hash: ede83...eaf
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Når vi fikk vite kjønn. Anonymous poster hash: acafa...d3f
Antoine Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Etter OUL har mannen funnet det rette navnet for snuppa, helt på eget initiativ . Jeg er passert 20 uker og håper og tror alt vil gå bra nå. Nå skal det sies at han har funnet navnene til de to andre også da. Hadde jeg ikke likt det hadde jeg nedlagt veto
Ugl@ ruger... Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Da vi bestemte oss for å prøve, vi har både guttenavn og jentenavn klart
Nettisen:) Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Hadde jentenavn klart før vi begynte å prøve, men nå er det en gutt på vei så har begynt å lete litt:)
Ønsker en trekløver Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Vi hadde navnene klare så og si før unnfangelse på de to første, men det har vi ikke på 3 mann, er bare 15 uker, men kunne tenkt meg å ha et guttenavn og jentenavn klart allerede. Men denne gangen vil ikke mannen diskutere noe navn før det nærmer seg fødsel. Så jeg er også litt frustrert. Men satser på at han ikke tenker så mye på dette og at det ender med at han blir enig i et av mine valg, for jeg har favoritter klare allerede. Og jeg tviler på at jeg ombestemmer meg.
all i want is u Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Vi snakket om navn fra et par måneder før vi begynte å prøve første gang, etter mitt initiativ. Han var ikke særlig engasjert før vi var i gang med assistert befruktning (altså et år etter at vi hadde prøvd på egenhånd). Var enige om navn på begge kjønn 6-8 måneder før jeg ble gravid...
Bare meg123 Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Hehe,for fem år siden,og vi er førstegangs NÅ!! Er da lov og drømme,er det ikke??? Når man driver med assistert,må man unne seg å håpe og drømme litt på veien
helixxx Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 Mannen er ikkje veldig interressert i å snakke navn til tvillingane våre og eg er no 34+3......eg har laga liste og sender av og til sms med forslag......har og lyst å snakke navn....vi har blitt einige om at vi skal ha navn klart når jentene kjem...så det begynner å haste... Ved forrige graviditet så nekta ha faktiskl å snakke navn til ungen kom ut. Då fekk hane forslag av meg og måtte velge 1; fet gjekk bra då.
helixxx Skrevet 10. januar 2014 #11 Skrevet 10. januar 2014 Sorry skrivefeil i fleng... autokorrekt....
BabyBoom-84 Skrevet 10. januar 2014 #12 Skrevet 10. januar 2014 Vi har også snakket om navn lenge.. fra før prøvingen, men det ble mer seriøs prat nå som vi vet vi venter en liten jente synes det ble lettere å tenke konkrete navn når vi visste kjønnet - ble mer virkelig da, så kanskje du kan foreslå det for mannen om dere ikke har vært på OUL enda? Vi har en liste på tre navn, men å bestemme seg for en av dem synes vi er veldig vanskelig..!! Kanskje vi ikke klarer å velge før babyen er kommet:)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #13 Skrevet 10. januar 2014 Vi har snakket navn litt av å på så lenge vi har vært sammen. Men selve navnelistene har ikke kommet før etter positiv test, da er listene gjerne på opp mot 25 navn på hver av kjønnene, åsså bruker v i tiden frem mot fødsel for å smake på de, og stryke ut ett og ett navn ettersom vi finner ut at det ikke er aktuelt. Å så legger vi selvfølgelig bort en liste etter vi har fått vite kjønn. Foreløpig har vi to lister, hvor vi begge har deltatt aktivt, og vi lufter navn vi kommer over rett som det er. Men nå er det 5 uker til oul, å gleder meg til å legge bort en liste Anonymous poster hash: 460a1...c5f
Tante_Esel Skrevet 11. januar 2014 #14 Skrevet 11. januar 2014 har samme "problemet" som deg,HI.... men jeg stoler på at det blir lettere etter OUL da er liksom hele gravditeten et "faktum"... vi har prøvd lenge, så vi har ikke tørt å smake på navn og begi oss ut på for mye drømming.... men denne gangsen ser det jo ut som om alt går supert Da vi fikk hund, sa han til meg (ang navn) "Du kan velge du, så blir du fornøyd".... det er jo sikkert koselig å snakke om navn, men jeg vil jo kunne trumfe gjennom det navnet jeg vil ha hehe... er kanskje litt ego der
Gjest EnBlåToRosaOgEnTil Skrevet 13. januar 2014 #15 Skrevet 13. januar 2014 vi snakket om navn fra vi fant ut at vi skulle prøve. Ble enige om navn når jeg var 10-12 uker på vei ca =) nå er jeg 20+6 og vi har fått vite at det er ei jente i magen Storesøsknene har fått vite at det er ei lillesøster som skal komme, og de vet også hva hun heter
Cambri Skrevet 13. januar 2014 #16 Skrevet 13. januar 2014 Nå som vi har fått vite at det kommer nok en lillebror snakker vi litt om navn i ny og ne. Men er jo leeeeeenge til han kommer ut enda, er 18+5 i dag. Vi sliter veldig med å finne navn som passer både i Norge og USA, og bestemmer oss nok helt sikkert ikke før gullet har kommet. Men greit å i alle fall ha noen på blokka så får vi se hva som passer best når vi får se han
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 13. januar 2014 #17 Skrevet 13. januar 2014 Siden jeg er veldig interessert i navn, ble det naturlig at vi begynte å snakke om navn med en gang vi fant ut av graviditeten. Guttenavnet er bestemt, og jentenavnet er vel så og si bestemt. Vi vil begynne å bruke navnet etter oul om 10 dager.
Juliprinsessene Skrevet 13. januar 2014 #18 Skrevet 13. januar 2014 Når vi fikk vite kjønn med nr 1 og nr 2. Nå med nr 3 har vi både jente og guttenavn klart før jeg blei gravid. hihi
DaenerysStorm Skrevet 13. januar 2014 #19 Skrevet 13. januar 2014 Jeg slang ut noen navn ganske tidlig, av de var det kun et jentenavn som kunne diskuteres... Også blir det jente og jeg tror nok det blir det navnet også Han har kommet med et forslag, men det var litt for likt bikkja sitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå