Gå til innhold

Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tok ut min p-stav i september, ble gravid i oktober og mistet midt i desember. Etter at blødningen fra SA var over gikk det ca 2 uker før jeg hadde mens igjen, men jeg hadde da bare mye brun utflod som varte i hele 2 uker (til nå søndag som var).

Vi bestemte oss for å prøve igjen så fort som mulig og begynte på el-tester. Mens jeg ventet på at de skulle komme fikk jeg alle tegn på at el allerede var her så vi la jo inn støtet da (vi har sex ganske ofte ellers også, men vi passet da på at det ikke skulle plutselig gå flere dager mellom).

Fikk el-testene og har testet hver dag siden, men de er alltid negative. Men samtidig som de er negative har jeg hatt mye el-slim hver dag? Eller generelt mye utflod..er det noen som vet hva dette kan være?

Beklager et langt og rotete innlegg!

Anonymous poster hash: 6620d...eaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg spesielt kjent med EL-tester men mener de slår ut rett FØR eggeløsning, altså at man vil få EL innen 12-24 timer? Hormonnivået som måles med de testene er på det høyeste rett før EL og når egget er sluppet så blir de lavere.  EL-slim har man mens man er fruktbar. Altså når man faktisk har EL og dagen etter, slik at sædcellene skal komme lettere til egget.

Kan det være noe slikt?

Skrevet

Nå er ikke jeg spesielt kjent med EL-tester men mener de slår ut rett FØR eggeløsning, altså at man vil få EL innen 12-24 timer? Hormonnivået som måles med de testene er på det høyeste rett før EL og når egget er sluppet så blir de lavere.  EL-slim har man mens man er fruktbar. Altså når man faktisk har EL og dagen etter, slik at sædcellene skal komme lettere til egget.

Kan det være noe slikt?

Jeg har alltid fått EL-slim noen dager før og da har det vart i bare 2-3 dager. Nå har jeg hatt mye utflod i over en uke etter at jeg først hadde det vanlige EL-slimet..

HI.

Anonymous poster hash: 6620d...eaf

Skrevet

Hei,

For meg var det ikke nok å teste 1 gang i døgnet.

Jeg gikk over til å teste 2 ganger i døgnet når det nærmet seg den mest sannsynlige tiden for el og nå er "resultatet" en herlig gutt på 6 år!

Lykke til.

Anonymous poster hash: 6a4cd...793
Skrevet

Jeg ville forøvrig valgt et godt merke for el-tester, tror ikke alle de billige strimlene på nettet er pålitelige nok.

Anonymous poster hash: 6a4cd...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...