Gå til innhold

Tidlig UL (8+0) hos Ultraportalen i Tr.heim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært på UL før, så ble plutselig veldig nervøs.

Hvordan innebærer en time hos dem? Tar de gyn. undersøkelse?

Og hvordan gjøres egentlig en innvendig UL?

Såå mange tanker! Gleder meg, men er spent også :)

Anonymous poster hash: deb8c...7b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri vært på UL der men i uke 8 kan du ta utvendig UL :-) Bare si det til dem :)

Innvendig UL gjøres via skjeden med en ultralyd "stav" ! Ikke noe vondt !

Anonymous poster hash: 7b302...dae

Skrevet

Jeg var der. Ville kanskje ventet til riktig uke ift om de skal sjekke nakkefold for eksempel. Var der i uke 10 og det var 2 uker for tidlig. Så timen gikk til å sjekke et bankende hjerte og hvor mange det var.

Anonymous poster hash: 3cb7c...03e
Skrevet

Jeg var der. Ville kanskje ventet til riktig uke ift om de skal sjekke nakkefold for eksempel. Var der i uke 10 og det var 2 uker for tidlig. Så timen gikk til å sjekke et bankende hjerte og hvor mange det var. Anonymous poster hash: 3cb7c...03e

Det er nettopp derfor jeg har valgt å dra i uke 8. Vet at det er store sjangser for at det går bra om vi ser et hjerte som banker i morgen. Har også tvillinger i familien, så vil sjekke det også.

Er mest nysgjerrig på hvordan dette foregår. Tar de gyn. undersøkelse? Nå har jeg fått svar på hva de fører inn i hvertfall:)

Skrevet

Noen flere som har erfaringer med ultraportalen? Er så nervøs. Vet ikke hva jeg går til.

Skrevet

Hei! Jeg var der i uke 8. Så en liten peanøtt med et bankende hjerte. Jeg ville kanskje ventet litt lenger for å se litt mer:) spiren var bare 21 mm. De anbefaler innvendig ultralyd så tidlig for det gir best oversikt og bilder. Gjør ikke vondt. De fører bare en stav rett innenfor skjedeåpningen!

Lykke til. Det er så spennende:) 

Anonymous poster hash: 99882...89d
Skrevet

Gjør ikke vondt i det hele tatt ;D vondere med en tiss inni der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...