Gå til innhold

Dere som har fått pos el test før ikm... Se hit.. Hjelp :P

Anbefalte innlegg

Bare lurer. Ser mange hevder man kan via en el test se om man er gravid? Seriøst ? Jeg tok en gr test i dag. Negativ med stor N. Men. Har tatt el test og de tre siste dagene. Den første tolket jeg uten tvil som negativ. Den i går ser jeg hadde en sterkere strek. Den i dag tolker jeg vel og som negativ, men usikker, ettersom den er veldig våt enda. Kan noen ta en titt på bildene?

Vil gjerne høre hva folk ev har erfart. Eller hbor idiotisk dette faktisk er :P testegal.,. Ikke bra :P

Anonymous poster hash: cca5e...d92

post-42-89894_thumb.jpg

Fortsetter under...

Hadde el på nyttårsaften. Med sikkerhet. Skulle hatt den to dager før men ble sterkere og sterke før den 1. Jan var neg. Stemmer overens med el slim som kom først den dagen jeg egentlig skulle hatt el. Pleier å komme ca 2 3 dager før

Anonymous poster hash: cca5e...d92

Jeg testa på EL test for moro skyld samtidig med graviditetstest, begge veldig positiv :-) EL test var alltid negativ utenom Rett før EL ellers og negativ etter EL, så positiv EL test etter EL kan være god indikasjon på graviditet.

Anonymous poster hash: e14af...a01

Annonse

Jeg fikk svak positiv grav test 10 dager etter eggløsning. Noen dager etterpå fikk jeg knallpositiv EL test, test streken var jobblålilla og mørkere enn kontrollstreken.

Jeg ville selv bare se om EL testene slo ut og det gjør de, har tatt mange etter jeg fant ut jeg var gravid.

Anonymous poster hash: 4b0f0...092

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...