Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Hva blir dere med 3 barn slitne av? Anonymous poster hash: 5fe4d...a42
snart.trebarnsmor Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Lurer jeg på også, siden jeg akkurat har blitt det selv
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Logistikken, at alt skal gå opp med kjøring og henting. F.eks onsdager, da trener en unge fra 16-17, en unge fra 17-18 og en unge fra 17.30-19, på forskjellige steder, om jeg da har kveldsvakt i tillegg er vi avhengig av samarbeid med andre foreldre. Anonymous poster hash: 1be8b...8bc
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Ingenting foreløpig. Vi får se hva tiden vil bringe når de blir eldre. Anonymous poster hash: 9818b...462
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Blir ikke mer sliten av tre barn enn to. Når et barn har ett søsken har de kun denne å være med, mens ett barn med to søsken har enten den ene eller den andre å være med. Synes det er lettere med tre enn med to faktisk Anonymous poster hash: f8e99...44d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Kranlingen til tre- og femåringen. Anonymous poster hash: b5908...2bf
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Logistikken!!! Forstår ikke at det går an (!!) å ha flere enn tre barn! Anonymous poster hash: 81b07...7d7
Tired mama Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Kaoset på morgenen med tre kontra to eller en! Føler hverdagsstresset med å rushe hjem fra jobb for å hente på skole og i bhg før det stenger. Holde orden oppi hodet sitt med alt som skal skje. Svømming her, fotball der. Vennetreff her og der og bli med hjem hit og dit. Og med tre er det større sjans for at noen våkner på natta. Større sjans for at en er i dårlig humør eller trasser. Har flere å bekymre seg for. Meeeeeeen..... du spurte ikke etter det, men må likevel få sagt det. Med tre barn får man tre ganger så mye kos, tre ganger så mye kjærlighet, tre ganger så mange herlige historier og forhåpentligvis tre ganger så mange barnebarn etter hvert. Så oppsummert er det verdt alt slitet! Føle at man lever! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har også tre barn.I dag er jeg trøtt og tok meg en hviledag. Jeg blir sliten av å stå opp tidlig og gå på jobb. Ettermiddagen inneholder mange gjøremål. Får jeg nok søvn har jeg mye mer overskudd. Heldigvis har jeg to fridager i uken.Jeg forstår ikke helt hvordan andre orker å jobbe fult med barn.HI Anonymous poster hash: 5fe4d...a42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå