Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Jeg skal ha selskap her både lørdag og søndag. Kunne vært greit å baket ferdig i ettermiddag/kveld, men vil muffinsene bli tørre til i morgen? Hvordan er det best å oppbevare dem? Kjøleskap? Hva med søndag, går det an å fryse dem og ta de opp på søndag, eller holder de seg til da? Anonymous poster hash: 3ded2...5bf
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Ingen som kan svare? Anonymous poster hash: 3ded2...5bf
Gjest MaJo0812 Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Mine muffins blir tørre allerede dagen etter så jeg baker dem likegodt enda litt tidligere og hiver i fryseren. Samme gjelder boller. Sukkerbrød derimot går fint dagen før, gjerne ha i fyll og krem og så får den skikkelig "satt" seg.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Enig i at muffins bør bakes samme dag. Jeg syns ikke de er like gode om de er fryst og så tint igjen, så jeg baker alltid muffins samme dag. Det tar ikke lang tid, så jeg pleier å prioritere det. Mange sjokoladekaker tåler veldig godt å stå lenge. Anonymous poster hash: d308a...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå