Gå til innhold

Dere skinnhellige damer her inne.Hvis din søster eller bestevenninne hadde oppsøkt deg og vært helt fortvilet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi hun en gang hadde hatt sex med en annen mann enn sin...Hadde du virkelig hatt hjerte til å prate til henne på den måten dere svarer HI på i utroskapstråden?

Hadde du virkelig sagt det videre til hennes mann mot hennes vilje? Skal man ikke vise sine angrende medsøstre bittelitt sympati?

Alle gjør tross alt feil her i livet. 

Anonymous poster hash: 29897...4db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi hun en gang hadde hatt sex med en annen mann enn sin...Hadde du virkelig hatt hjerte til å prate til henne på den måten dere svarer HI på i utroskapstråden?

Hadde du virkelig sagt det videre til hennes mann mot hennes vilje? Skal man ikke vise sine angrende medsøstre bittelitt sympati?

Ja. Det hadde jeg. Har vært utsatt for utroskap og løgner i 3 av mine forhold, og vet hvor vondt, fortvilende og grusomt det er for partneren. Jeg hadde bedt henne om å si det til mannen hennes og la HAM velge om han ønsker å leve med det hun har gjort, eller finne noen andre som virkelig elsker ham. For meg er det dessverre svart/hvitt, jeg ble fullstendig ødelagt av disse utroskapene og verken stoler på en kjeft lenger eller ser verdien i meg selv som kvinne og partner.

Anonymous poster hash: 259a0...ec2

Skrevet

Nå er ikke jeg en av de skinnhellige, men jeg hadde selvsagt holdt kjeft!

Skrevet

Ja. Det hadde jeg. Har vært utsatt for utroskap og løgner i 3 av mine forhold, og vet hvor vondt, fortvilende og grusomt det er for partneren. Jeg hadde bedt henne om å si det til mannen hennes og la HAM velge om han ønsker å leve med det hun har gjort, eller finne noen andre som virkelig elsker ham. For meg er det dessverre svart/hvitt, jeg ble fullstendig ødelagt av disse utroskapene og verken stoler på en kjeft lenger eller ser verdien i meg selv som kvinne og partner.

Det som også kanskje farger holdningen min er at jeg aldri har sett folk som oppriktig angrer, gråter og fortviler seg over utroskapen, men heller dem som lager unnskyldninger og synes synd på seg selv.

Skrevet

Fordi hun en gang hadde hatt sex med en annen mann enn sin...Hadde du virkelig hatt hjerte til å prate til henne på den måten dere svarer HI på i utroskapstråden?Hadde du virkelig sagt det videre til hennes mann mot hennes vilje? Skal man ikke vise sine angrende medsøstre bittelitt sympati?Alle gjør tross alt feil her i livet. Anonymous poster hash: 29897...4db

Ja. Det hadde jeg. Har vært utsatt for utroskap og løgner i 3 av mine forhold, og vet hvor vondt, fortvilende og grusomt det er for partneren. Jeg hadde bedt henne om å si det til mannen hennes og la HAM velge om han ønsker å leve med det hun har gjort, eller finne noen andre som virkelig elsker ham. For meg er det dessverre svart/hvitt, jeg ble fullstendig ødelagt av disse utroskapene og verken stoler på en kjeft lenger eller ser verdien i meg selv som kvinne og partner. Anonymous poster hash: 259a0...ec2

Nettopp pga de følgene du beskriver så hadde jeg ikke fortalt det. Ødelegge en fyr bare for å rense egen samvittighet? Nei, da hadde jeg holdt kjeft og latt venninnen min ta det valget selv.

Anonymous poster hash: e5862...1f6

Skrevet

Hadde og har ikke fortalt det.

Anonymous poster hash: 3af22...5d9
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort den dag i dag, men i mine yngre dager hadde jeg ei venninne som regelmessig hadde sex med sin kommende svoger, ho sier selv ho ble presset til det, men alikevel ble ho frivillig med han på fester/kjøreturer osv. Det hele toppet seg da jeg fikk forespørsel av hennes søster å servere i bryllupet, da satte jeg meg ned å skrev et brev til søsteren til venninnen min å forklarte alt som jeg har sett/hørt ila det siste året. Jeg mistet selvfølgelig venninnen min (men det var ikke et tap, da jeg var dritt lei av å være hennes nedrakker og "alibi" i alle type settinger) men det vært av alt var at søsteren ignorerte brevet mitt og giftet seg med han alikevel...

Anonymous poster hash: 59220...e9b
Skrevet

Hyklersk som jeg er så hadde jeg fortalt min venninne det om hennes mann var utro mot henne. Men jeg hadde ikke sagt noe til ham om det var hun som var utro mot ham.

Dette har noe med hvor min lojalitet ligger.

Anonymous poster hash: 70a83...6b3

Skrevet

Har opplevd å få vite om noe liknende for mange år siden, men har aldri og ville nok aldri ha fortalt noe slikt videre.

Skrevet

Har opplevd å få vite om noe liknende for mange år siden, men har aldri og ville nok aldri ha fortalt noe slikt videre.

Men jeg hadde nok tenkt noe annerledes om jeg også kjente den som ble såret godt, vil jeg tro...

Skrevet

Hadde støttet henne. Og sier ingenting på den tråden her heller. Synes folk kan passe sine egne saker. Alle kan gjøre feil. Har også opplevd at eksen var utro mot meg så vet også hva jeg snakker om.

Skrevet

Jeg er lojal mot mine venninner, og de kan si hva det måtte være til meg uten at det går videre (nå ser jeg bort i fra ekstreme ting som vold osv). Allikevel, jeg vil aldri støtte utroskap, men kan forstå det. Om ei venninne av meg forteller meg at hun har sex med en fyr bare for kosens skyld, da vil jeg  også si ifra hva jeg mener om det.

Skrevet

Jeg er lojal mot mine venninner, og de kan si hva det måtte være til meg uten at det går videre (nå ser jeg bort i fra ekstreme ting som vold osv). Allikevel, jeg vil aldri støtte utroskap, men kan forstå det. Om ei venninne av meg forteller meg at hun har sex med en fyr bare for kosens skyld, da vil jeg  også si ifra hva jeg mener om det.

Enig i dette.

Skrevet

Utroskap er no dritt. Men jeg hadde aldri sagt det. Jeg hadde støttet min venninne i hennes livskrise.

Av alle JEG har vært borti som har vært utro så har det alltid vært noe bakeforliggende i det faste forholdet eller at personen sliter med seg selv. Derfor er det viktig å støtte og hjelpe venninnen til å finne ut av det. De aller fleste er helt kjempe skuffet over seg selv.

Skrevet

Jeg hadde holdt kjeft, noe jeg også har gjort da venninna mi var utro mot samboeren sin for en stund tilbake.

Men hun fortalte han det en stund etterpå og de er fortsatt sammen. Glad jeg ikke blandet meg. Eneste var at jeg rådet henne til å være ærlig med han.

Anonymous poster hash: f5320...ed9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...