Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 ?? Er medlem av LO. Er det slik at man tar en pause i medlemskapet? Kan jo være man får bruk for dem mens man er i perm også (opplevde det forrige gang, men husker ikke om jeg meldte fra og ikke betalte under perm, tor ikke jeg betalte full pris i hvertfall...) Anonymous poster hash: 3d6eb...7d1
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Jeg betalte kun forsikringen tror jeg. var medlem, men slapp kontingent, siden jeg var i permisjon. Ring lokale kontoret og spør. Anonymous poster hash: c1f91...ed2
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Jeg betalte i alle fall til Sykepleierforbundet. Så ingen grunn til å melde meg ut. Og glad var jeg for det da det ble omstillinger på arbeidsplassen min i løpet av den ene permisjonen. Anonymous poster hash: 76a4b...489
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 det kan skje ting med arbeidsplassen eller stillingen når du er i perm, så da kan det være lurt å være medlem. Mange har innbakte forsikringer i kontigrnten også. Jeg betalte gladelig min kontigent selv om jeg var i perm og jobbet i staten (som er trygg nok i seg selv) Anonymous poster hash: aaa28...fc8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Ville ikke droppet å betale om det er det du mener - er det noen gang du kan få bruk for fagforeningsmedlemskap er det vel i forbindelse med å få barn. Men du kan jo høre om de har nedsatt kontingent om du er i permisjon. Anonymous poster hash: 67f08...1f0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Selvsagt ikke! For det første forhandler de lønn for deg når du er i permisjon og for det andre har du fremdeles tilgang på forsikringsordninger, juridisk hjelp osv om du er medlem. Anonymous poster hash: e251c...4e6
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Jeg ringte min fagforening og hørte med de hvordan jeg skulle gjøre dette de to gangene jeg var i permisjon. Jeg skulle da betale kun ett beløp for hele året jeg var i permisjon og ikke % av lønnen som da jeg var i jobb. Sikkert forskjellig fra forening til forening så ring din og snakk med de. Anonymous poster hash: d1246...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå