Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Hva kan skje om man løfter for tungt før det har gått 6 uker? Anonymous poster hash: 21b64...cbc
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Det verste som kan skje er at noe sprekker opp så du får indre blødninger, men det er ikke akkurat veldig sannsynlig, det bare KAN skje om du er uheldig. Anonymous poster hash: 12ee7...8a1
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Livmorfremfall. Anonymous poster hash: 5b180...b96
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Brokk er vel den største faren. Anonymous poster hash: fd045...e64
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Det verste som kan skje er at noe sprekker opp så du får indre blødninger, men det er ikke akkurat veldig sannsynlig, det bare KAN skje om du er uheldig. Anonymous poster hash: 12ee7...8a1 Var det jeg mente. Jeg fikk beskjed om og ikke løfte tyngre enn babyen di 6 første ukene. Men søstera mi hadde ks nå, og ikke fått noe beskjed om det. Anonymous poster hash: 21b64...cbc
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Det verste som kan skje er at noe sprekker opp så du får indre blødninger, men det er ikke akkurat veldig sannsynlig, det bare KAN skje om du er uheldig. Anonymous poster hash: 12ee7...8a1 Var det jeg mente. Jeg fikk beskjed om og ikke løfte tyngre enn babyen di 6 første ukene. Men søstera mi hadde ks nå, og ikke fått noe beskjed om det. Anonymous poster hash: 21b64...cbc Jeg hadde en unge på under 2 år hjemme da jeg tok keisersnitt, som jo også forventet å bli løftet litt på, så selv om jeg løftet minst mulig ble det litt mer enn anbefalt på meg. Legen sa jeg skulle lytte til kroppen, all løfting som er ubehagelig eller vondt skal unngås, alt annet går gjerne greit... Anonymous poster hash: 12ee7...8a1
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Det verste som kan skje er at noe sprekker opp så du får indre blødninger, men det er ikke akkurat veldig sannsynlig, det bare KAN skje om du er uheldig. Anonymous poster hash: 12ee7...8a1 Var det jeg mente. Jeg fikk beskjed om og ikke løfte tyngre enn babyen di 6 første ukene. Men søstera mi hadde ks nå, og ikke fått noe beskjed om det.Anonymous poster hash: 21b64...cbc Jeg hadde en unge på under 2 år hjemme da jeg tok keisersnitt, som jo også forventet å bli løftet litt på, så selv om jeg løftet minst mulig ble det litt mer enn anbefalt på meg.Legen sa jeg skulle lytte til kroppen, all løfting som er ubehagelig eller vondt skal unngås, alt annet går gjerne greit... Anonymous poster hash: 12ee7...8a1 Aha. Kjekt og vite, for jeg skal ha ks igjen i slutten av mars og har ei hjemme på 3 år. Anonymous poster hash: 21b64...cbc
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Det verste som kan skje er at noe sprekker opp så du får indre blødninger, men det er ikke akkurat veldig sannsynlig, det bare KAN skje om du er uheldig. Anonymous poster hash: 12ee7...8a1 Var det jeg mente. Jeg fikk beskjed om og ikke løfte tyngre enn babyen di 6 første ukene. Men søstera mi hadde ks nå, og ikke fått noe beskjed om det.Anonymous poster hash: 21b64...cbc Jeg hadde en unge på under 2 år hjemme da jeg tok keisersnitt, som jo også forventet å bli løftet litt på, så selv om jeg løftet minst mulig ble det litt mer enn anbefalt på meg.Legen sa jeg skulle lytte til kroppen, all løfting som er ubehagelig eller vondt skal unngås, alt annet går gjerne greit... Anonymous poster hash: 12ee7...8a1 Aha. Kjekt og vite, for jeg skal ha ks igjen i slutten av mars og har ei hjemme på 3 år. Anonymous poster hash: 21b64...cbc Husk uansett på å løfte henne riktig. Sett deg ned på huk og løft med beina, ikke ryggen. Da får du ikke det presset på magemuskelene. Anonymous poster hash: 8eacd...f0f
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Det verste som kan skje er at noe sprekker opp så du får indre blødninger, men det er ikke akkurat veldig sannsynlig, det bare KAN skje om du er uheldig. Anonymous poster hash: 12ee7...8a1 Var det jeg mente. Jeg fikk beskjed om og ikke løfte tyngre enn babyen di 6 første ukene. Men søstera mi hadde ks nå, og ikke fått noe beskjed om det.Anonymous poster hash: 21b64...cbc Jeg hadde en unge på under 2 år hjemme da jeg tok keisersnitt, som jo også forventet å bli løftet litt på, så selv om jeg løftet minst mulig ble det litt mer enn anbefalt på meg.Legen sa jeg skulle lytte til kroppen, all løfting som er ubehagelig eller vondt skal unngås, alt annet går gjerne greit... Anonymous poster hash: 12ee7...8a1 Aha. Kjekt og vite, for jeg skal ha ks igjen i slutten av mars og har ei hjemme på 3 år. Anonymous poster hash: 21b64...cbc Husk uansett på å løfte henne riktig. Sett deg ned på huk og løft med beina, ikke ryggen. Da får du ikke det presset på magemuskelene.Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 8eacd03418e4113cde2916c550173f0f] 8eacd...f0f [/acronym] Takk for tips Anonymous poster hash: 21b64...cbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå