Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Og jeg allerede i et helt ferskt forhold... :/ uff... Han kompisen er ikke litt min type engang. Men etter noen drinker ble han plutselig så attraktiv... Huff...jeg angrer. Men jeg ønsker ikke å risikere å miste nye kjæresten min bare ved å være litt for ærlig...Han er så snill og omsorgsfull- den perfekte familiemann. Er det riktig av meg? Anonymous poster hash: 6396c...7f8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 selvfølgelig er det ikke riktig av deg. dette burde du tenkt på før du gjorde det. den stakkars kjæresten din fortjener å vite det. du starter ikke et forhold slik. Anonymous poster hash: 6a6ba...e77
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Hvis du starter et forhold med å være utro bør du bare avslutte hele forholdet. Jo før jo heller for hans skyld. Hvis han er så flott som du sier, så fortjener du han nok dessverre ikke. Anonymous poster hash: c3773...a1c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Hvis du starter et forhold med å være utro bør du bare avslutte hele forholdet. Jo før jo heller for hans skyld. Hvis han er så flott som du sier, så fortjener du han nok dessverre ikke. Anonymous poster hash: c3773...a1c Jeg har jo sagt at jeg ikke kommer til å fortelle det. HI Anonymous poster hash: 6396c...7f8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Ikke fortell, og ikke gjør noe sånt igjen. Anonymous poster hash: 0e557...d33
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Ikke fortell, og ikke gjør noe sånt igjen. Anonymous poster hash: 0e557...d33 Takk for støtte:) jeg skal aldri gjøre det igjen. Anonymous poster hash: 6396c...7f8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Hvis du starter et forhold med å være utro bør du bare avslutte hele forholdet. Jo før jo heller for hans skyld.Hvis han er så flott som du sier, så fortjener du han nok dessverre ikke.Anonymous poster hash: c3773...a1c Jeg har jo sagt at jeg ikke kommer til å fortelle det. HI Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Hvordan kan du leve med noen å bære på en så stor hemmelighet? Sannheten vil komme for en dag, husk det. Anonymous poster hash: d8a50...21a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Men jeg skjønner ikke helt hvordan det er mulig jeg....? Har jo selv vært nyforelsket i en herlig mann, og da var han alt jeg tenkte på. Om så Brad Pitt hadde bydd seg frem, så ville det ikke fristet. His du klarer å være utro mot ham, så kan du da umulig være så forelsket? Og da tenker jeg det er bedre å avslutte forholdet. Å ønske støtte her for at du har vært utro i begynnelsen av et forhold, og har tenkt å bare late som ingenting er bare latterlig. Anonymous poster hash: c3773...a1c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Fordi vi nettopp har blitt sammen. Om noen skulle oppdage det så kan jeg josi at det skjedde dagen før vi ble sammen da jeg formelt sett var singel HI Anonymous poster hash: 6396c...7f8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 FY, FANEN OG DETTE GJØR DU MOT DIN BESTEVENINNE OG KJÆRESTE... Anonymous poster hash: 7bd4f...5f7
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 10. januar 2014 #11 Skrevet 10. januar 2014 Og jeg allerede i et helt ferskt forhold... :/ uff... Han kompisen er ikke litt min type engang. Men etter noen drinker ble han plutselig så attraktiv... Huff...jeg angrer. Men jeg ønsker ikke å risikere å miste nye kjæresten min bare ved å være litt for ærlig...Han er så snill og omsorgsfull- den perfekte familiemann. Er det riktig av meg? Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Det er ikke noe som heter "litt for ærlig", enten er du ærlig, eller så juger du. Jeg forstår heller ikke hvordan det går an å pule på andre når man er i nyforelsket fase, da er du ikke forelsket. Fortell til kjæresten, han fortjener mye bedre. Siden det ikke er snakk om kompisen til venninnen så er det STOR sjanse for at det lekker ut, og da blir det 100 ganger så vondt for kjæresten din, enn å høre det med en gang og fra deg.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #12 Skrevet 10. januar 2014 FY, FANEN OG DETTE GJØR DU MOT DIN BESTEVENINNE OG KJÆRESTE... Anonymous poster hash: 7bd4f...5f7 Det er kompisen til venninnen min, ikke kjæresten hennes! Hun har ingenting med hvem vennene hennes har sex med da Anonymous poster hash: 6396c...7f8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #13 Skrevet 10. januar 2014 Og jeg allerede i et helt ferskt forhold... :/ uff... Han kompisen er ikke litt min type engang. Men etter noen drinker ble han plutselig så attraktiv... Huff...jeg angrer. Men jeg ønsker ikke å risikere å miste nye kjæresten min bare ved å være litt for ærlig...Han er så snill og omsorgsfull- den perfekte familiemann. Er det riktig av meg? Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Det er ikke noe som heter "litt for ærlig", enten er du ærlig, eller så juger du. Jeg forstår heller ikke hvordan det går an å pule på andre når man er i nyforelsket fase, da er du ikke forelsket. Fortell til kjæresten, han fortjener mye bedre. Siden det ikke er snakk om kompisen til venninnen så er det STOR sjanse for at det lekker ut, og da blir det 100 ganger så vondt for kjæresten din, enn å høre det med en gang og fra deg. Nei jeg forteller ikke. Ingen vet, ingen kommer til å vite det. Anonymous poster hash: 6396c...7f8
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 10. januar 2014 #14 Skrevet 10. januar 2014 Og jeg allerede i et helt ferskt forhold... :/ uff... Han kompisen er ikke litt min type engang. Men etter noen drinker ble han plutselig så attraktiv... Huff...jeg angrer. Men jeg ønsker ikke å risikere å miste nye kjæresten min bare ved å være litt for ærlig...Han er så snill og omsorgsfull- den perfekte familiemann. Er det riktig av meg? Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Det er ikke noe som heter "litt for ærlig", enten er du ærlig, eller så juger du. Jeg forstår heller ikke hvordan det går an å pule på andre når man er i nyforelsket fase, da er du ikke forelsket. Fortell til kjæresten, han fortjener mye bedre. Siden det ikke er snakk om kompisen til venninnen så er det STOR sjanse for at det lekker ut, og da blir det 100 ganger så vondt for kjæresten din, enn å høre det med en gang og fra deg. Nei jeg forteller ikke. Ingen vet, ingen kommer til å vite det. Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Å joda, du vet og han du har hatt sex med vet. Så det er svært naivt å si "ingen kommer til å vite det".
Gjest 5 andre Skrevet 10. januar 2014 #15 Skrevet 10. januar 2014 Hva er meningen med innlegget? Er du ute etter støtteerklæringer? Du vil ikke fortelle det til kjæresten. Du spør om det er riktig, men liker ikke svarene du får. Noen vil mene det er rett å holde kjeft, andre mener du bør si det. Holder du kjeft er det best at du VET at det ikke kommer ut. Det spiller vel ikke noen rolle om man har seg dagen før eller dagen etter man offisielt har blitt sammen. Det har vel vært følelser på gang en stund allerede? Trodde voksne mennesker utviklet et forhold og ble et par, uten at det var styrt av konkrete datoer for sammen/ikke sammen. Jeg hadde IKKE godtatt at typen hadde vært på vift dagen før den "offisielle" datoen, fordi jeg gjerne er så naiv at jeg liker å tro at jeg er sammen med en som bare har en sexualpartner om gangen.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #16 Skrevet 10. januar 2014 Og jeg allerede i et helt ferskt forhold... :/ uff... Han kompisen er ikke litt min type engang. Men etter noen drinker ble han plutselig så attraktiv... Huff...jeg angrer. Men jeg ønsker ikke å risikere å miste nye kjæresten min bare ved å være litt for ærlig...Han er så snill og omsorgsfull- den perfekte familiemann. Er det riktig av meg? Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Det er ikke noe som heter "litt for ærlig", enten er du ærlig, eller så juger du. Jeg forstår heller ikke hvordan det går an å pule på andre når man er i nyforelsket fase, da er du ikke forelsket. Fortell til kjæresten, han fortjener mye bedre. Siden det ikke er snakk om kompisen til venninnen så er det STOR sjanse for at det lekker ut, og da blir det 100 ganger så vondt for kjæresten din, enn å høre det med en gang og fra deg. Nei jeg forteller ikke. Ingen vet, ingen kommer til å vite det. Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Å joda, du vet og han du har hatt sex med vet. Så det er svært naivt å si "ingen kommer til å vite det". Å neida.Han hadde aldri sagt noe uansett. Og han bor dessuten i USA Anonymous poster hash: 6396c...7f8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #17 Skrevet 10. januar 2014 Jeg er enig med hun som sa ikke si noe og ikke gjør det igjen. Hvis noen sladrer så nekt og si at det bare er ondsinnede rykter, andre er sjalu på deres lykke osv. For øvrig, lykke til med ny mann! Snille, gode menn er sjeldne. Hold godt på han! Anonymous poster hash: ad335...ec5
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #18 Skrevet 10. januar 2014 Og jeg allerede i et helt ferskt forhold... :/ uff... Han kompisen er ikke litt min type engang. Men etter noen drinker ble han plutselig så attraktiv... Huff...jeg angrer. Men jeg ønsker ikke å risikere å miste nye kjæresten min bare ved å være litt for ærlig...Han er så snill og omsorgsfull- den perfekte familiemann. Er det riktig av meg? Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Det er ikke noe som heter "litt for ærlig", enten er du ærlig, eller så juger du. Jeg forstår heller ikke hvordan det går an å pule på andre når man er i nyforelsket fase, da er du ikke forelsket. Fortell til kjæresten, han fortjener mye bedre. Siden det ikke er snakk om kompisen til venninnen så er det STOR sjanse for at det lekker ut, og da blir det 100 ganger så vondt for kjæresten din, enn å høre det med en gang og fra deg. Nei jeg forteller ikke. Ingen vet, ingen kommer til å vite det. Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Å joda, du vet og han du har hatt sex med vet. Så det er svært naivt å si "ingen kommer til å vite det". Å neida.Han hadde aldri sagt noe uansett. Og han bor dessuten i USA Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Dessuten er han jeg var utro med stum Anonymous poster hash: 6396c...7f8
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 10. januar 2014 #19 Skrevet 10. januar 2014 Og jeg allerede i et helt ferskt forhold... :/ uff... Han kompisen er ikke litt min type engang. Men etter noen drinker ble han plutselig så attraktiv... Huff...jeg angrer. Men jeg ønsker ikke å risikere å miste nye kjæresten min bare ved å være litt for ærlig...Han er så snill og omsorgsfull- den perfekte familiemann. Er det riktig av meg? Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Det er ikke noe som heter "litt for ærlig", enten er du ærlig, eller så juger du. Jeg forstår heller ikke hvordan det går an å pule på andre når man er i nyforelsket fase, da er du ikke forelsket. Fortell til kjæresten, han fortjener mye bedre. Siden det ikke er snakk om kompisen til venninnen så er det STOR sjanse for at det lekker ut, og da blir det 100 ganger så vondt for kjæresten din, enn å høre det med en gang og fra deg. Nei jeg forteller ikke. Ingen vet, ingen kommer til å vite det. Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Å joda, du vet og han du har hatt sex med vet. Så det er svært naivt å si "ingen kommer til å vite det". Å neida.Han hadde aldri sagt noe uansett. Og han bor dessuten i USA Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Så dere har verken facebook, e-post eller telefoner regner jeg med?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #20 Skrevet 10. januar 2014 Du høres ut som meg!! MEN grunnen er at jeg faktisk ikke var forelsket i kjæresten min.. Man gjør ikke sånn hvis man er forelsket.............. :) Anonymous poster hash: d4104...302
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #21 Skrevet 10. januar 2014 Jeg er enig med hun som sa ikke si noe og ikke gjør det igjen. Hvis noen sladrer så nekt og si at det bare er ondsinnede rykter, andre er sjalu på deres lykke osv. For øvrig, lykke til med ny mann! Snille, gode menn er sjeldne. Hold godt på han! Anonymous poster hash: ad335...ec5 Tusen takk for fint svar Jeg er veldig heldig som har funnet ham ja HI Anonymous poster hash: 6396c...7f8
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 10. januar 2014 #22 Skrevet 10. januar 2014 Hva er meningen med innlegget? Er du ute etter støtteerklæringer? Du vil ikke fortelle det til kjæresten. Du spør om det er riktig, men liker ikke svarene du får. Noen vil mene det er rett å holde kjeft, andre mener du bør si det. Holder du kjeft er det best at du VET at det ikke kommer ut. Det spiller vel ikke noen rolle om man har seg dagen før eller dagen etter man offisielt har blitt sammen. Det har vel vært følelser på gang en stund allerede? Trodde voksne mennesker utviklet et forhold og ble et par, uten at det var styrt av konkrete datoer for sammen/ikke sammen. Jeg hadde IKKE godtatt at typen hadde vært på vift dagen før den "offisielle" datoen, fordi jeg gjerne er så naiv at jeg liker å tro at jeg er sammen med en som bare har en sexualpartner om gangen. Det kan da ikke stikke så dypt hvis man dagen før man "offentliggjør" forholdet holder på med andre. Visste ikke at det var vanlig en gang.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #23 Skrevet 10. januar 2014 Og jeg allerede i et helt ferskt forhold... :/ uff... Han kompisen er ikke litt min type engang. Men etter noen drinker ble han plutselig så attraktiv... Huff...jeg angrer. Men jeg ønsker ikke å risikere å miste nye kjæresten min bare ved å være litt for ærlig...Han er så snill og omsorgsfull- den perfekte familiemann. Er det riktig av meg? Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Det er ikke noe som heter "litt for ærlig", enten er du ærlig, eller så juger du. Jeg forstår heller ikke hvordan det går an å pule på andre når man er i nyforelsket fase, da er du ikke forelsket. Fortell til kjæresten, han fortjener mye bedre. Siden det ikke er snakk om kompisen til venninnen så er det STOR sjanse for at det lekker ut, og da blir det 100 ganger så vondt for kjæresten din, enn å høre det med en gang og fra deg. Nei jeg forteller ikke. Ingen vet, ingen kommer til å vite det. Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Å joda, du vet og han du har hatt sex med vet. Så det er svært naivt å si "ingen kommer til å vite det". Å neida.Han hadde aldri sagt noe uansett. Og han bor dessuten i USA Anonymous poster hash: 6396c...7f8 Så dere har verken facebook, e-post eller telefoner regner jeg med? De kjenner ikke hverandre Anonymous poster hash: 6396c...7f8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #24 Skrevet 10. januar 2014 Hva er meningen med innlegget? Er du ute etter støtteerklæringer? Du vil ikke fortelle det til kjæresten. Du spør om det er riktig, men liker ikke svarene du får. Noen vil mene det er rett å holde kjeft, andre mener du bør si det. Holder du kjeft er det best at du VET at det ikke kommer ut. Det spiller vel ikke noen rolle om man har seg dagen før eller dagen etter man offisielt har blitt sammen. Det har vel vært følelser på gang en stund allerede? Trodde voksne mennesker utviklet et forhold og ble et par, uten at det var styrt av konkrete datoer for sammen/ikke sammen. Jeg hadde IKKE godtatt at typen hadde vært på vift dagen før den "offisielle" datoen, fordi jeg gjerne er så naiv at jeg liker å tro at jeg er sammen med en som bare har en sexualpartner om gangen. Det kan da ikke stikke så dypt hvis man dagen før man "offentliggjør" forholdet holder på med andre. Visste ikke at det var vanlig en gang. NEMLIG ! Var det jeg kommenterte også !! Anonymous poster hash: d4104...302
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #25 Skrevet 10. januar 2014 Nei, det er ikke riktig av deg. Anonymous poster hash: f8ecd...849
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå