Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Altså å gå fra 3-4 til 1-2 måltider per natt? Hvordan gjorde dere og hvor lang tid tok det? Jeg ønsker bare å høre fra dere som faktisk har erfaringer med dette. Ikke fra dere som ikke har tro på at det funker. Anonymous poster hash: 8c97b...950
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Jeg holder på med det nå,har bestemt oss for å amme når ho legger seg, så får ho når ho våkner i 11-12tiden og i 2-3 tiden... De gangen ho våkner imellom får ho bare vann.. det har gått tålelig greit,men det hender ho blir sur når ho ikke får det ho vill ha .. håper at det hjelper til,sånn at ho kanskje sover lenger enn 1-2timer før ho våkner... Anonymous poster hash: 7d103...3f2
jojoen Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Vi gjorde det. Når hun var 6 mnd og spiste grøt vennet vi henne til å bare amme en gang, og da etter kl 4. Det var mest fordi jeg var så utrolig sliten av at hun ammet hver 1 1/2 time, samtidig som vi fikk så vondt av henne hvis hun plutselig ikke skulle få noe mat hele natta. Det gikk fint, men etterpå angret jeg på at vi ikke bare avvennet henne helt med en gang. Jeg begynte å jobbe, og det var ganske slitsomt å amme på natta samtidig som jeg jobbet, selv om det bare var en gang pr natt
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Her fikk jeg beskjed på helsestasjonen at de syntes det var like lurt å bare avvenne helt om man skal avvenne. En baby kan ikke klokka og vil ikke forstå at den får kl 00 og kl 05 og ikke klokka 01 og 04.. Sa de til meg . Hos oss tok det et par dager.. Og så begynte han å spise mer på dagtid istedenfor.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Her fikk jeg beskjed på helsestasjonen at de syntes det var like lurt å bare avvenne helt om man skal avvenne. En baby kan ikke klokka og vil ikke forstå at den får kl 00 og kl 05 og ikke klokka 01 og 04.. Sa de til meg . Hos oss tok det et par dager.. Og så begynte han å spise mer på dagtid istedenfor. Takk for at du gadd å lese hele innlegget mitt. HI Anonymous poster hash: 8c97b...950
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Her fikk jeg beskjed på helsestasjonen at de syntes det var like lurt å bare avvenne helt om man skal avvenne. En baby kan ikke klokka og vil ikke forstå at den får kl 00 og kl 05 og ikke klokka 01 og 04.. Sa de til meg . Hos oss tok det et par dager.. Og så begynte han å spise mer på dagtid istedenfor. Takk for at du gadd å lese hele innlegget mitt.HI Anonymous poster hash: 8c97b...950 Jo, jeg leste hele innlegget ditt og svarte min erfaring. Vi prøvde å delvis avvenne først og det funka ikke her.
Lille krøll Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Jeg dyttet i henne mer mat som siste måltid og låt henne skrike litt første gang hun våknet. Trøstet og hun sovnet ganske greit. Neste gang hun våknet fikk hun mat. 3 dager tok det så våknet hun ikke første gang. Jeg er usikker på om hun var sulten eller bare ville kose. Det funket for oss. Hun bestemte seg selv for å slutte amme helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå