Gå til innhold

Hva er du storforbruker av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Q-tips. Renser øre HVER gang jeg er do

Vil ikke være en party-pooper, men jeg gjorde det samme som deg i mangemange år, og tullet til floraen der inne. Vekslet mellom tørre ører som blødde og ekstremt "våte" ører. Fikk øregangsbetennelse tre ganger på rappen og har nå tinnitus pga skader i øret =/

Nå bruker jeg Vaxol fra apotek (olivenoljespray til ørene) og det er lurt å bruke på kvelden så ørene får roet seg ned litt :)

Anonymous poster hash: ccf24...70a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårføner. Føner håret hver dag. Må - føne!

Og energidrikk på nattevakt. Ysj, må slutte😐

Skrevet

Spenol.

Anonymous poster hash: f5fbf...186

Det er noe mamman min har på juret til kyrne..!Hva bruker du det til?

Anonymous poster hash: 792ac...7da

Jeg bruker pattesalve som fuktighetskrem.. Funker som bare det :-D

Skrevet

Den nesesprayen dere snakket om over her - med grønt lokk - Nasonex. Det er helt riktig at den ikke gir lik effekt som vanlig nesespray. Over tid vil den bidra til å dempe betennelse, den er vel et slags kortisonpreparat. Hjelper ved allergi også, og mer forebyggende.

Jeg var også helt avhengig av vanlig nesespray, man mååå bare kutte helt ut og ha det ubehagelig en stund. Bruk saltvannsspray og nasonex i stedet og stå i ubehaget.

Når jeg er forkjølet nå bruker jeg sjelden noe mer enn nesespray for barn..Ønsker ikke å få et nytt avhengighetsforhold til nesespray!

Anonymous poster hash: 7f809...e07

Skrevet

Redbull.. Går 6-7 bokser for dagen. Blir sykt dyrt i lengden:(

Anonymous poster hash: 54f8e...3ff

Skrevet

Vil ikke være en party-pooper, men jeg gjorde det samme som deg i mangemange år, og tullet til floraen der inne. Vekslet mellom tørre ører som blødde og ekstremt "våte" ører. Fikk øregangsbetennelse tre ganger på rappen og har nå tinnitus pga skader i øret =/Nå bruker jeg Vaxol fra apotek (olivenoljespray til ørene) og det er lurt å bruke på kvelden så ørene får roet seg ned litt :)Anonymous poster hash: ccf24...70a

Jeg vet at det ikke er det sunneste, men er faktisk ikke så let og stoppe :)

Har aldrig hatt problemer, så lever i håpet om at det eneste der har sket er at jeg har fått hård hud i ørene........

Tak for advarslen!! Tenker litt på det når jeg hører om andre der har hatt samme dille

Skrevet

Er storforbruker av bilen min! Kjører alt for mye,hver dag!

Øl,må ha en øl etter legging av barna,da er det voksentid! Så det blir en del øl i året :-(

Kaffe!!!!

Anonymous poster hash: 42918...fb2

Mye B vitamin i øl. :-) Bra for hår og negler.

Anonymous poster hash: 971c7...487

Skrevet

Superundertøy...... Toro-produkter? :-/

Anonymous poster hash: 971c7...487
Skrevet

Q-tips (brukes daglig i ørene, nesa og til å fjerne overflødig mascara), mascara, te-lys, gulost og tanntråd.

Skrevet

Spenol. Anonymous poster hash: f5fbf...186

Det er noe mamman min har på juret til kyrne..!Hva bruker du det til? Anonymous poster hash: 792ac...7da

Nei, hva tror du hun bruker det til? Drikker det? Det er en helt grei fultighetskrem, og brukes nok langt oftere på mennesker enn på kyr.

Anonymous poster hash: f9671...0c7

Skrevet

Tørrsjampo fra Define

Anonymous poster hash: dd7a2...90a
Skrevet

Cola Zero

Våtservietter

Leppepomade

Fuktighetskrem

Iskaffe mocca

Senga mi  :sleeping:

Skrevet

Kaffekapsler, vann og leppepomade hvis du spør meg personlig.

I familien bruker vi ekstremt mye våtservietter, bleier og egg. Tror vi spiser 30-40 egg hver uke.

Anonymous poster hash: 5340f...481

Skrevet

Kodebrikker til nettbank. Mister hele tiden, og bestiller nye stadig vekk. Samme med VISA-kortet.

Dnb må tror jeg drikker.

Anonymous poster hash: efb42...d19

Skrevet

Spenol.

Anonymous poster hash: f5fbf...186

Det er noe mamman min har på juret til kyrne..!Hva bruker du det til?

Anonymous poster hash: 792ac...7da

Jeg bruker det på hendene. 20 kr på Rema, billigste håndkremen heg får tak i 😂

Anonymous poster hash: cc639...232

Bare ikke bruk den i ansiktet, da blir du hårete :-O

Anonymous poster hash: b53c0...a4f

Skrevet

Tøymykner, div rengjøringsprodukter går det mye av, duftlys, netflix også er jeg storforbruker av den deilige kroppen til mannen min 😁

Anonymous poster hash: d3b6c...524

Skrevet

Sånne klesruller her også. MÅ ha slike i hus da jeg har en langhåret hvit katt. Leppepomade må jeg også ha 3-4 stykker av liggende hele tiden.

Skrevet

Den nesesprayen dere snakket om over her - med grønt lokk - Nasonex. Det er helt riktig at den ikke gir lik effekt som vanlig nesespray. Over tid vil den bidra til å dempe betennelse, den er vel et slags kortisonpreparat. Hjelper ved allergi også, og mer forebyggende.

Jeg var også helt avhengig av vanlig nesespray, man mååå bare kutte helt ut og ha det ubehagelig en stund. Bruk saltvannsspray og nasonex i stedet og stå i ubehaget.

Når jeg er forkjølet nå bruker jeg sjelden noe mer enn nesespray for barn..Ønsker ikke å få et nytt avhengighetsforhold til nesespray!

Anonymous poster hash: 7f809...e07

Hehe ... den tror jeg at jeg fikk av legen mot allergi en gang. Den fungerte dårlig da det viste seg at jeg var allergisk mot den :P

Nøs non-stop en halv dag - ikke veldig stilig.

Skrevet

Dopapir, te og sjokolade

Anonymous poster hash: f07d4...82e

Skrevet

Vil ikke være en party-pooper, men jeg gjorde det samme som deg i mangemange år, og tullet til floraen der inne. Vekslet mellom tørre ører som blødde og ekstremt "våte" ører. Fikk øregangsbetennelse tre ganger på rappen og har nå tinnitus pga skader i øret =/Nå bruker jeg Vaxol fra apotek (olivenoljespray til ørene) og det er lurt å bruke på kvelden så ørene får roet seg ned litt :)Anonymous poster hash: ccf24...70a

Jeg vet at det ikke er det sunneste, men er faktisk ikke så let og stoppe :)

Har aldrig hatt problemer, så lever i håpet om at det eneste der har sket er at jeg har fått hård hud i ørene........

Tak for advarslen!! Tenker litt på det når jeg hører om andre der har hatt samme dille

Nei, jeg vet hvor vanskelig det er selv jeg :P Er allergisk så noen ganger klør det så jeg blir gal.

Derfor bruker jeg olivenoljespray slik at ørene beskyttes litt mer.

Verdt et forsøk, iallefall :)

Anonymous poster hash: ccf24...70a

Skrevet (endret)

Pepsi Max og mobil.

Og når jeg jeg er visst også avhengig av å alltid ha doruller i hus :D

Endret av *Yuna*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...