Elsker livet Skrevet 10. januar 2014 #77 Skrevet 10. januar 2014 Diesel, våtservietter og munnskyll. Når jeg først spiser sjokolade er det i store kvantum.
*piami* Skrevet 10. januar 2014 #78 Skrevet 10. januar 2014 Lipsyl. Er helt ekstemt avhengi, og blir tørr på leppene bare jeg tenker på det. Har en over alt, på bade, i veska, i jakkelomma, bukselomma, i en skuff på kjøkkenet, ja har sikkert hundrevis!!!! Nå må jeg gå å hente en, den på kjøkkenet blir nermest;)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #79 Skrevet 10. januar 2014 Deodorant... Anonymous poster hash: bd134...83d
Ennai Skrevet 10. januar 2014 #80 Skrevet 10. januar 2014 Lipsyl og nesespray.. til gjengjeld har jeg en nesespray i 2 mnd, så bruker aldri oftere enn 3 ganger i døgnet og aldri fulle spruter. Trykker så lite at det bare så vidt kommer noe ut. Uansett ikke bra:s
nimmelim Skrevet 10. januar 2014 #81 Skrevet 10. januar 2014 Ser en del av dere skriver at de bruker nesespray. Hver dag eller? Det kan umulig være bra.Anonymous poster hash: 705e2...e4d ikke bra i det hele tatt. brukt det daglig i mange år. Vært på sjekk hos øre nese hals. utrolig nok ser det bra ut oppi der, men de "følehorna" (?) oppi nesa har blitt ganske lammet... det er en avhengighet. ikke bare bare å slutte. tro meg! Enig. Jeg brukte også nesespray i godt som 5 år, Otrivin for barn. Jeg var på sjekk hos øre nese hals, og fikk en annen spray som jeg skulle bruke, for å avvenne meg, og brukte den i knappe 2 uker før jeg ble helt avvent. Nå har jeg vært uten nesespray i 2 år, og det er så godt. Kanskje du å skulle prøve det? PRøvde du den nesesprayen med grønt lokk? den allergi sprayen? Husker ikke navnet. Jeg prøvde, men falt tilbake igjen fort. Merker jeg at jeg ikke har med nesespray blir jeg tett MED EN GANG. ikke pokker om jeg kan sove uten å vite at jeg har nesespray i nærheten...Sliten! og det blir da dyrt nok i lengden Husker ikke, for det er så lenge siden, men det jeg husker er at den var vond, og at den ikke var fullt så god som Otrivin var, men jeg bet tenna sammen og holdt ut. Og jeg takker meg selv for at jeg holdt ut, både helsemessig og pengemessig. Jeg vet hvordan du har det, for jeg hadde det på samme måte, å ha nesesprayen var nesten som dop, jeg måtte ha det hele tiden ved meg, og hvis jeg gikk tom, da var det krise, det var helt for jævlig, for å si det sånn. Jeg ville tatt meg en tur til ore nese hals, hvis jeg var deg, og spurt om råd. For det er ikke bra å ha det sånn. Uansett vil ønske deg lykke til, og håper du får hjelp. Tusen takk for svar jeg husker søren ikke navnet på den. Litt stor spray. Og jeg følte jeg svelget sprayen etterpå. Men den ga jo ikke effekten jeg ville ha. Løse opp tett nese! så jeg ga opp etter noen dager... godt å høre du har blitt bedre, for det er virkelig grusomt!
sologsommer Skrevet 10. januar 2014 #83 Skrevet 10. januar 2014 Q-tips. Renser øre HVER gang jeg er doDa må du ha ekstremt rene ører ;-) Anonymous poster hash: aa2af...892 Enig
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #84 Skrevet 10. januar 2014 Er storforbruker av bilen min! Kjører alt for mye,hver dag! Øl,må ha en øl etter legging av barna,da er det voksentid! Så det blir en del øl i året :-( Kaffe!!!! Anonymous poster hash: 42918...fb2
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #86 Skrevet 10. januar 2014 Snus! Er så avhengig at det er helt forferdelig! Det første jeg gjør når jeg våkner er å ta en snus, og det er det siste jeg gjør før jeg sover. Prøvde å slutte, men etter å ha vært snusfri i nesten et døgn hold det seriøst på å klikke for meg. Cola, må ha et iskaldt glass cola til middagen, eller "kaffe" som jeg sier det er til ungene;) Ullsokker, finnes ikke bedre følelse enn å ta på seg rene ullsokker Anonymous poster hash: 2da30...585
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #87 Skrevet 10. januar 2014 Ingenting Anonymous poster hash: bab74...5c5
Snuppa09 Skrevet 10. januar 2014 #88 Skrevet 10. januar 2014 Mobil, kaffe, farris, nesespray og penger!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #89 Skrevet 10. januar 2014 kaffe (nespresso), mascara og håpprodukter.... Anonymous poster hash: 14891...0c5 Anonymous poster hash: 14891...0c5
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #90 Skrevet 10. januar 2014 Melk og O'boy Anonymous poster hash: 3c6b2...09c
MammantilNurket Skrevet 10. januar 2014 #91 Skrevet 10. januar 2014 Toalettpapir ... i den forstand at jeg er livredd for at det skal bli tomt. Hamstrer toalettpapir og setter det ALLTID opp på handlelisten når vi skal gjøre innkjøp. Vi har fortsatt til gode å gå tom Vi har ein "nødrull" i boda i tilfelle, aldri opplevd å trenge den.Jeg har et nødlager Kanskje be Kjæresten om å opprette et ekstra lager jeg ikke vet om? Jeg har faktisk havnet i den situasjonen at jeg har måttet bruke våtserviettene til mini.. Det er en slik situasjon som er min store skrekk!! Nå bor vi jo faktisk hele (!) ti minutters gange fra nærbutikken (Livet på landet er flott, dere!!) - før hadde vi nærbutikken rett utenfor døren Ja 10 min med gange var jo langt! Anonymous poster hash: 178f4...898 Ser for meg følgende skrekkscenario:Bli sittende fast på toalettet uten papir mens Kjæresten må løpe til butikken - det vil være en SÆRDELES ydmykende og tidkrevende affære
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #92 Skrevet 10. januar 2014 Bøker! Og på jobben, printerpapir. Anonymous poster hash: fa435...ad6
bøllefrøet_mitt Skrevet 10. januar 2014 #93 Skrevet 10. januar 2014 Leppepomade, vann og fuktighetskrem. Har jeg inne det i umiddelbar nærhet blir jeg akutt tørst eller tørr på lepper & hender. Får overhodet ikke sove om dette ikke står på nattbordet...
bøllefrøet_mitt Skrevet 10. januar 2014 #94 Skrevet 10. januar 2014 Og linsevæske/saltvann til å dryppe meg i øynene med... :/
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #95 Skrevet 11. januar 2014 Catzy hårspray og Fiin gammel portvin. Og så går det jo noen par nylonstrømper i året, da. Anonymous poster hash: c0879...fa5
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #96 Skrevet 11. januar 2014 Baby-våtservietter. Bruker coop sine til rundt 12 kroner. Går vel nesten en pakke om dagen.. Anonymous poster hash: e4d5c...da9
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #97 Skrevet 11. januar 2014 Kjære vene.. HÅRRULLER bruker man i håret for å få krøll! Klesruller.. for guds skyld Anonymous poster hash: e4d5c...da9
MammantilNurket Skrevet 11. januar 2014 #98 Skrevet 11. januar 2014 Cava/prosecco/crémant Blå farris Kaffe MME Lydbøker
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #99 Skrevet 11. januar 2014 Kubbelys Anonymous poster hash: 643d6...3e6 Anonymous poster hash: 643d6...3e6
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #100 Skrevet 11. januar 2014 Fryseposer, melkesjokolade, engangshansker, antibac servietter, makrell i tomat og appelsinjuice. Anonymous poster hash: ccf24...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå