Gå til innhold

Hva er du storforbruker av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mascara, føler meg som en tomsing uten. Hvis jeg går uten mascara på butikken føler jeg at dagen har vært en slik dag hvor man bare ligget på sofaen og ikke gredd håret eller pusset tennene. Hvis jeg skulle glemme å ta på mascara på jobb er det krise, må ut og kjøpe.

Sitroner, til å ha i vannet. 

Wordfeud på mobilen. 

Kaffe, men nå som jeg er gravid har det heller blitt te. Frister mye mer. 

Tøflene mine fra Glerups.dk. 

Anonymous poster hash: 4abfa...f2c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaffe og vann.. og knekkebrød!

Spotify og candy crush hvis slike ting teller :-)

Skrevet

Internett, våtservietter, hvitløk, chili og ingefær.

Skrevet

Cola Zero, klokker, vesker, sko, skjerf, pene negler, og øyenvipper.

Skrevet

Cola zero

Våtservietter

Sjokolade (avvenningskuren startet på mandag)

Ipaden

Viaplay (spesielt nå som abc la ut sesong 1-9 av criminal minds )

Skrevet

Ser en del av dere skriver at de bruker nesespray. Hver dag eller? Det kan umulig være bra.Anonymous poster hash: 705e2...e4d

ikke bra i det hele tatt. brukt det daglig i mange år. Vært på sjekk hos øre nese hals. utrolig nok ser det bra ut oppi der, men de "følehorna" (?) oppi nesa har blitt ganske lammet...

det er en avhengighet. ikke bare bare å slutte. tro meg!

Enig. Jeg brukte også nesespray i godt som 5 år, Otrivin for barn. Jeg var på sjekk hos øre nese hals, og fikk en annen spray som jeg skulle bruke, for å avvenne meg, og brukte den i knappe 2 uker før jeg ble helt avvent.

Nå har jeg vært uten nesespray i 2 år, og det er så godt.

Kanskje du å skulle prøve det?

PRøvde du den nesesprayen med grønt lokk? den allergi sprayen? Husker ikke navnet. Jeg prøvde, men falt tilbake igjen fort. Merker jeg at jeg ikke har med nesespray blir jeg tett MED EN GANG. ikke pokker om jeg kan sove uten å vite at jeg har nesespray i nærheten...Sliten! og det blir da dyrt nok i lengden

Husker ikke, for det er så lenge siden, men det jeg husker er at den var vond, og at den ikke var fullt så god som Otrivin var, men jeg bet tenna sammen og holdt ut. Og jeg takker meg selv for at jeg holdt ut, både helsemessig og pengemessig. Jeg vet hvordan du har det, for jeg hadde det på samme måte, å ha nesesprayen var nesten som dop, jeg måtte ha det hele tiden ved meg, og hvis jeg gikk tom, da var det krise, det var helt for jævlig, for å si det sånn.

Jeg ville tatt meg en tur til ore nese hals, hvis jeg var deg, og spurt om råd. For det er ikke bra å ha det sånn.

Uansett vil ønske deg lykke til, og håper du får hjelp.

Skrevet

Håndsprit, fuktighetskrem, neglelakk (+neglefil, neglesliper, neglelakkfjerner, negleklipper og neglebåndsfjerner), Sweet mint Extra-tyggis, snus og biola. Dette er noe jeg bruker flere ganger for dagen. 

Anonymous poster hash: e7dd4...9ad
Skrevet

Pepsi max

mobilen

bilen min

penger

mat

internett

høy stemme

Skrevet

Nesespray

Mascara

Pudder

Noisy med eple

God morgen yoghurt

Anonymous poster hash: 781d8...bfc
Skrevet

Facebook :P

Spotify

Netflix ( i sommer ble det brukt MYE)

Jordbærte med suketter

Friends

Q - tips ;)

Anonymous poster hash: 094aa...cfa

Skrevet

Hårspray! Går ingen steder uten hårspray i håret, pleier å spøke med at det er et svært hull i ozonlaget akkurat over meg.

Skrevet

Avføringspiller ...

Anonymous poster hash: cd1c5...7d5
Skrevet

Toalettpapir ... i den forstand at jeg er livredd for at det skal bli tomt. Hamstrer toalettpapir og setter det ALLTID opp på handlelisten når vi skal gjøre innkjøp. Vi har fortsatt til gode å gå tom :P

Vi har ein "nødrull" i boda i tilfelle, aldri opplevd å trenge den.
Jeg har et nødlager :P

Kanskje be Kjæresten om å opprette et ekstra lager jeg ikke vet om?

Skrevet

Mørk sjokolade - jo mørkere, jo bedre :D

Til deg/dere som er avhengig av nesespray - prøv å kutte ut alt av melkeprodukter i et par uker og så kutt nesesprayen.

Det hjalp meg i hvert fall - var totalavhengig, hadde alltid en nesespray stående på nattbordet og en i lomma eller veska. Fikk etter flere år åpne sår som gjorde så vondt når jeg sprayet at det var som om noen stakk en kniv i nesa på meg. Men fortsatte likevel. Inntil jeg en dag fant ut at jeg ikke orket å være avhengig.

Kuttet slimdannende produkter først, som f.eks. alt med melk i, og så kuttet jeg ut nesesprayen.

Nå flere år etter trenger jeg ikke en gang å bruke nesespray hvis jeg blir forkjølet!

Anonymous poster hash: 386ba...e51
Skrevet

Jeg er storforbruker av hårruller. Altså den rullende som tar vekk hår fra klær osv........

Jeg bare må ha minst 4 stk i huset, ellers så sliter jeg... :D

Anonymous poster hash: 705e2...e4d

Kaffe!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Toalettpapir ... i den forstand at jeg er livredd for at det skal bli tomt. Hamstrer toalettpapir og setter det ALLTID opp på handlelisten når vi skal gjøre innkjøp. Vi har fortsatt til gode å gå tom :P

Jeg har faktisk havnet i den situasjonen at jeg har måttet bruke våtserviettene til mini..  :wub:

Skrevet

Dopapir og våtservietter.,

Anonymous poster hash: 5aa9d...cc8

Skrevet

Tanntråd. Hamstrer hver gang jeg er i Sverige. Sparer nesten en hundrelapp på hver pakke av Johnson & Johnson.

Håndkrem/fuktighetskrem. Kjøper også dette på apoteket i Sverige. Mye å spare der også.

Skrevet (endret)

Cola zero, tannpirkere, sigaretter og internett :P

Endret av megmegmeg
Skrevet

Jeg har faktisk havnet i den situasjonen at jeg har måttet bruke våtserviettene til mini.. :wub:
Det er en slik situasjon som er min store skrekk!! Nå bor vi jo faktisk hele (!) ti minutters gange fra nærbutikken (Livet på landet er flott, dere!!) - før hadde vi nærbutikken rett utenfor døren :o
Skrevet

Jeg har faktisk havnet i den situasjonen at jeg har måttet bruke våtserviettene til mini.. :wub:
Det er en slik situasjon som er min store skrekk!! Nå bor vi jo faktisk hele (!) ti minutters gange fra nærbutikken (Livet på landet er flott, dere!!) - før hadde vi nærbutikken rett utenfor døren :o
Ja 10 min med gange var jo langt!

Anonymous poster hash: 178f4...898

Skrevet

Går likevel ikkje på butikken med buksa på anklane ;)

Det finst også papirlommetørkle, serviettar og tørkerull om det skulle knipe.

Skrevet

Pepsi max

Tørkerull

Engangsvåtmopp

(Jada, vet jeg er et miljøsvin, det er bare så greit med en grisete ettåring i hus)

Anonymous poster hash: 028ac...28b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...