Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har en jente i 3. klasse. I helgen skal hun ha med seg en gutt fra klassen på hyttetur. De deler da soverom slik de også har gjort tidligere, men hvor lenge er det naturlig å gjøre det på den måten? Hva gjør dere andre som har barn med venner av motsatt kjønn i forhold til overnattinger? Anonymous poster hash: 1c981...b4f
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Til de har kommet i puberteten. Eller når de ikke føler det naturlig mer. Anonymous poster hash: 78cd0...dc8
Appelsinpiken Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Hehe, vi delte med gutter i 8. Klasse, noe foreldrene våre lurte på om var så lurt.. De fikk grei beskjed om å slutte å tenke så ekkelt, for dette var kompisene våre! Tenker at så lenge barna synes det er greit, så trenger man ikke å problematisere det noe særlig.
Husbygger Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Mine gutter lå på samme rom som datteren til ei venninne av meg i sommer. Da var hun 13, guttene var 12 og 9,5 år. Ingen problem det så lenge de vil det selv ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Min datter på 8 år harnen guttevenn på samme alder og de overnatter fortsatt hos hverandre. De har kjent hverandre siden de var ganske små. Er spent på hvor lenge de holder vennskapet og når det blir teit å sove sammen og være sammen. Håper de beholder vennskapet da de er skikkelige kompiser. Anonymous poster hash: 30bd3...ee3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå