Gå til innhold

Ei dame som spiste på et skjerf på Kapphal i går...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun hadde en form for diagnose og hadde med seg ledsager... når ledsageren så dette tok hun skjerfet fra vedommende og sa FY. Hang skjerfet tilbake!! Altså damen hadde hatt minst 20 cm av det inni munnen, det var klissvått og bitt i stykker.

Irriterer meg at jeg ikke tørte å si noe til ledsageren... sa i det minste fra til kassebetjeningen.. æsj!

Anonymous poster hash: 67ad2...924
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy sier man vel bare til hunder, ikke til mennesker :(

Men altså, de burde så klart betalt for skjerfet. Vanlig konduite når man smaker på klærne...

Skrevet

Men altså, de burde så klart betalt for skjerfet. Vanlig konduite når man smaker på klærne...

Dette er vel ikke en setning du sier for ofte: "Vanlig konduite når man smaker på klærne"?? Hihihihihi

Anonymous poster hash: 619aa...d78

Skrevet

Jeg foretrekker å tygge på votter.... men jeg kjøper de først, og gnager etterpå...

Anonymous poster hash: ebc58...5f0
Skrevet

Noen ganger er det nødvendigvis ikke galt å si fy. Enkelte steder har man miljørgler på hvordan man skal snakke til vedkommende. Enkle og klare beskjeder, med et enkelt ord er kanskje det brukeren forstår best. Valg av ord er noe annet. Men kanskje det er akkurat dette ordet feks foreldrene har brukt fra tidligere og hvis brukeren da forstår det, er det kanskje det beste valget.

Anonymous poster hash: 021a2...7cf

Skrevet

Er det galt å si fy? til mennesker? barn? 
Ooops, jeg bruker ordet fy, ikke mye, bare da det "trengs".

Ledsager har ansvar for personen som spiste litt av sjerfet. LEDSAGER burde ha sagt fra til de som jobber i butikken, ikke andre kunder. Mener ikke at ledsager skal betale, men gi bare beskjed og beklag.

Ps. Hvordan kan ledsager være så uoppmerksom når de er i en butikk? Det er en grunn til at noen har ledsagere........ 

Anonymous poster hash: b8d65...973
Skrevet

Æsj! Fatter ikke at du ikke sa noe? Og ledsageren må jo være en dott!

Skrevet

Det kan jo hende at de trener på å bevege seg ute i det offentlige rom med denne personen og at de må gå med en gang noe uønsket skjer og heller ikke kan si ifra og unnskylde. Jeg sliter nesten med å tro på at noen klarer å bite i stykker et skjerf så fort, hun har vel mennesketenner?

Anonymous poster hash: d2595...896

Skrevet

Noen ledsagere følger ikke godt nok med heller...

En dag jeg var på senteret med min to måneder gamle baby, var det plutselig en person som trengte ledsager, som var langt nede i bagvogna mi.

He he hee

Anonymous poster hash: 41671...55a

Skrevet

Grunnen til at jeg ikke sa noe til ledsager var at jeg måtte sjekke først om det var hennes eget skjerf eller om det var butikkens. Hun stod å tygde i ca. 10 minutter, jeg hadde betalt og skulle gå da hun var ferdig :)

Ledsager var opptatt med å shoppe forresten ;) MULIG det var morra hennes altså!! Vanskelig å vite..

Hi

Skrevet

Hahaha. En fantastisk overskrift da. Spiste et skjerf.

Jeg hadde vel levert skjerfet til de som jobber der og sagt hva jeg så.

Den stakkaren som var sugen på skjerf kan jo ikke noe for dette.

Anonymous poster hash: 56e79...0f8

Skrevet

Hahaha. En fantastisk overskrift da. Spiste et skjerf.

Jeg hadde vel levert skjerfet til de som jobber der og sagt hva jeg så.

Den stakkaren som var sugen på skjerf kan jo ikke noe for dette.

Anonymous poster hash: 56e79...0f8

Spiste PÅ et skjerf...

Anonymous poster hash: ebf91...505

Skrevet

Huff, sa du i fra til en ansatt etterpå da? Så de kunne fjærne det? 

Skrevet

Huff, sa du i fra til en ansatt etterpå da? Så de kunne fjærne det?

Ja gjorde det.. Huff kjenner jeg blir kvalm når jeg tenker på det nå :P

Hi - fra mobil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...