Gå til innhold

Fra hvilken alder passer Disney on Ice?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en rolig gutt, så lenge ting er fengende på tv kan han sitte i evigheter om han får lov. Når er han gammel nok til å bli med show? Mor gleder seg nemlig :P

Anonymous poster hash: 77a70...fea
Skrevet

dytt :P

Skrevet

jeg skal ha med min 3 år gamle jente i år.. spent på om liker det. var første gang med min eldste da hun var 4 år. hun elsket det.

Hvor gammel er gutten din?

Anonymous poster hash: f2014...a5b
Skrevet

Så bra! dere må kose dere :) 

Han er 2 :P

Skrevet

Dette lurer jeg på også!

Min gutt er bare 2 år han også.

Skrevet

Jeg starter å ta de med når de er 3.

Av 3 barn var 3 et år for tidlig for en, perfekt for en annen og første gang iår for den siste.

utrolig koselig forestilling er det iallfall.

Skrevet

Jenta mi var 4 år første gang og hun kjedet seg. Det var kaldt å sitte stille så lenge selv om vi hadde kledd oss godt. Dessuten så så hun ikke så mye da vi nok ikke hadde så gode plasser.

I år prøver vi igjen og nå er hun 8 år :)

Anonymous poster hash: 1c73b...15b

Skrevet

Jeg skal ta med datteren min på 1 år og 3 måneder. Hun er veldig moden og rolig for alderen og elsker musikk, show og dans. Også har vi fått veldig gode plasser langt fremme, så tar sjansen på at det blir en opplevelse for henne. I worst case drar vi bare litt tidligere.

Anonymous poster hash: fc1f7...f28
Skrevet

Jeg skal for første gang med 4-åringen, hun gleder seg vilt :)

2-åringen skal være hjemme, er usikker på om han hadde klart å sitte stille så lenge. Han kan evnt få lov til neste år.

Skrevet

Det er jo veldig opp til det enkelte barn. Jeg har ikke sett dette showet, men erfaringen ifht mitt barn er at det hadde vært håpløst å ha henne med før hun var ihvertfall 4. Hun er litt var for høy lyd. Forøvrig hadde det vært helt topp, hun kan sitte rolig lenge for å se på show osv.

Anonymous poster hash: d9176...e9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...