Gå til innhold

Jeg er så dum!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Parkerte på kjøpesenteret som jeg gjør flere ganger i uken, og husker alltid å legge parkeringsbillett i vinduet for å få 3t gratis parkering. Idag ble det helt borte for meg, var inne på senteret i 1t og kom ut igjen til bot på 710,-. Så bortkasta, bare fordi jeg glemte det!! Hadde vært greit hvis det gikk over tiden feks, men bare fordi jeg glemte det.. Sukk :( har virkelig ikke 710,- til overs :(

Anonymous poster hash: 3b790...2ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det samme på Ski storsenter før jul, gud så irriterende og så sure penger. Jeg betalte den med en gang og lot den seile ut av hodet. Har ikke tenkt på den siden. Betal og glem og ikke bruk energi på den dumme boten. Utrolig kjipt når en har dårlig råd, men det er ikke så mange alternativer enn å betale. 

Anonymous poster hash: 764b6...079
Skrevet

Utrolig irriterende ja!! Fryktelig bortkastet penger.. Enda kjedeligere for deg rett før jul da :/ Men ja. Får betale og glemme det bare, sånt skjer :)

Skrevet

Det gjorde vi også en gang. Kontaktet senterledelsen og parkeringsselskapet og forklarte situasjonen, og vi slapp faktisk å betale. Lurt å prøve i hvert fall :-)

Anonymous poster hash: 4d338...b60

Skrevet

Ring de og forklar deg, har du kvitteringen som skulle sittet i vinduet, kan du ta bilde av den og sende over, og i de fleste tilfeller blir boten slettet :) 

Anonymous poster hash: 34f37...0ba
Skrevet

Trakk ikke engang billett dessverre, så da er det vel fånyttes :( bare gikk inn i egne tanker jeg.. Hi

Skrevet

Må bare spørre, jobber du på kjøpesenteret?

Anonymous poster hash: 22870...0af
Skrevet

Trakk ikke engang billett dessverre, så da er det vel fånyttes :( bare gikk inn i egne tanker jeg.. Hi

Jeg husker ikke om vi hadde trukket billett eller ikke. Det tar deg jo lite tid å prøve?

Anonymous poster hash: 4d338...b60

Skrevet

Skader ikke å prøve nei, får prøve å ta en telefon dit :) Nei, jobber ikke der, er bare ofte innom der.. Hehe.. Grusomt irriterende!

Skrevet

En jeg kjenner glemte å trekke lapp på cc vest, hun sa hun var en god kunde der og hvis de ikke slettet boten ville hun slutte å handle der- hun slapp boten...

Skrevet

En jeg kjenner glemte å trekke lapp på cc vest, hun sa hun var en god kunde der og hvis de ikke slettet boten ville hun slutte å handle der- hun slapp boten...

Virker som en sjarmerende kunde det der...

Skrevet

Hvis du har kvittering på at du handlet så send en mail med kvitteringer vedlagt. Forklar situasjonen. Vet de er greie på Metro i hvert fall. De har 3 t gratis for at ikke folk skal utbytte seg av gratis parkering til pendling osv. Men de vil ikke miste kunder ved å være vanskelige.

Anonymous poster hash: 10e13...0d6

Skrevet

Ok, takk for tips, skal prøve det! :) har kvittering på kjøpene heldigvis :)

Skrevet

Virker som en sjarmerende kunde det der...

Men det er fryktelig irriterende med slike senterparkeringer. Hun er jo ikke på noe tidspunkt skyldig penger, egentlig.

Jeg hadde nok bare betalt den, skal mye til for å få den omgjort. Men prøv om du gidder:)

Anonymous poster hash: 88917...a55

Skrevet

Sendte de Mail, skader ikke å prøve iallefall. Var ikke på senteret i 20min og rakk å få bot pga min tankeløshet et øyeblikk, utrolig kjedelig, men min egen feil :) Får de ikke hjulpet meg så får jeg bare betale.. Hi

Skrevet

Skjedde med meg på Sandvika senteret i Desember. Kom på det da jeg sto i et prøverom og løp tilbake. Vært inne på senteret i kanskje 30 min. Boten lå fint på vinduet. :-( 710  kr. Ble fryktelig irritert på meg selv, men som en annen over her sa, så er det bare å betale og slutte å tenke på det. Det kan skje den beste :-)

Skrevet

Er Sandvika-senteret jeg fikk bot på, så håper de er snille med meg og lar meg få slippe boten. Men ser mørkt på det, de har jo full rett til å si nei :) hi

Skrevet

Ikke rart du ikke har 710 kr til overs...................... Når du er på kjøpesentre flere ganger i uken..........  :laugh:

Skrevet

Men leit med bot, det er det, når det er "gratis" parkering i tre timer. :-/ 

Skrevet

.... og du er ikke dum, du var bare litt glemsom ;-)

Skrevet

Haha, sant ;) Neida, jobber like ved senteret så er innom å handler før og etter jobb flere ganger i uken :) Men fortsatt ikke 710,- til overs til å betale bot.. Grr!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan gikk det med boten?

Anonymous poster hash: 0a388...b6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...