Misa+spire i magen<3 Skrevet 10. januar 2014 #1 Del Skrevet 10. januar 2014 Hei! Jeg er 8 uker på vei med min tredje. Jeg har slitt med kvalme de to andre gangene, men denne gangen tar kaka.. Føler jeg er kvalm døgnet rundt og våkner til og med på natta fordi jeg er uvel. Mat og drikke sitter nesten ikke, og jeg spyr bare jeg åpner kjøleskapet. Føler meg som en elendig samboer og dårlig mor slik jeg er nå. Ligger på sofaen hele dagen.. Måtte ty til å be legen min skrive ut afipran til meg i dag.. Jeg jobber i hjemmesykepleien, jeg brekker meg bare av tanken på jobb. (nå føler jeg meg slem). Men å dusje folk med størknet avføring eller som lukter urin, eller stelle noen med grusomme sår.. ææh, nei takk! For en slem person jeg er som sier sånn.. Dette svangerskapet startet så fint og jeg følte meg i så fin form. Plutselig snur alt! Smerter i bekken kommer snikende etter to bekkenløsninger og kvalmen slo meg midt i fleisen på noen dager! Syte syte syte.. Jeg er utrolig glad for at jeg ble gravid, men jeg må bare blåse ut! Flere som sliter med dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144110833-flere-med-ekstrem-kvalme-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå