Gå til innhold

hvordan å i gang fødsel???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg begynner å bli lei av å vente nå. har 18 dager til termin og babyen er nå ca 3.5 kg ifølge siste ul.... de sa på sjukehuset at den kan bare komme nå... sist gikk jeg godt over termin og ble satt i gang til slutt. da prøvde vi div te, sex, kjøre på humpete veier, sex, fullmåne, stripping osv.... selv om jeg ikke er sikker på om dette funker kjenner jeg at nå er jeg villig til å prøve igjen.... er det noen som har tips, gjerne hva som helst og funket det? alt tas imot med et stort takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på d samme :/ blæh, jeg får fnatt av alle disse lureriene!!!

Skjønner godt at du vil ha ut babyen din før den blir kjempestor ;)

Skrevet

Kjenner til problemet. Dessverre ikke noe annet enn å slappe av...😊gikk drastisk til selv sist, med rikshospitalets oppskrift på sex, avføringsmiddel, spensthopp m m. Ingenting hjalp, ble født 14 dager over, satt i gang og til slutt forløst med tang, så den energien var bare unyttig og til selvplaging😳

Skrevet

det ble hastesnitt her og tilslutt etter å ha blitt satt i gang. har en tante som er overbevist om at fullmåne funker på fødsler og baking osv. kunne si hah til henne.... avføringsmidler har jeg ikke prøvd, og det frister ikke så mye enda....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...