Gå til innhold

hvilke planer har dere for dagen da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det husrydding.....artige saker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobb straks her :)

Anonymous poster hash: 25cce...854

Skrevet

Samme her.. Er vel egentlig det eneste som står på planen de dagene baby er i bhg..  Akkurat hivd i meg et glass med hjemmesnekra juice, (2 gulrøtter, 2 appelsiner, 1 annanas 1 avokado, en stor håndfull spinat og litt sitronsaft) og nå sluker jeg resten av kaffen i håp om å orke å reise meg opp :P

Skrevet

Ligge i senga og bli frisk. Nedsnylta forkjøla og feber.

Skrevet

Jeg skal kose meg med Nurket, pusle litt i heimen, sette en gjærdeig og lage tomatsaus, vurderer en tur til Storsenteret også skal jeg på nett å lete etter undervisningsstillinger i nærheten som er ledige fra endt permisjon i slutten av april (optimistisk - det meste lyses ut fra 1.1 og 1.8).

:)

Skrevet

Sitter med tekoppen og hører støvsugeren ser på meg og ler.....tiltakslyst ...her skal du motstand finne:-)

Skrevet

Først jobb, så hjem og hive de siste tingene i bag'en før jeg retter nesa mot syd og den månedlige utenlandsturen. Dette blir siste reise før fødsel, reiseselskapene vil ikke ha meg med etter neste uke.

Anonymous poster hash: 75eda...04d
Skrevet

Jeg er på jobb frem til kl 15, da henter jeg storebror i bhg. Så er det hjem til mann og baby! Ingen spesielle planer i dag, men alltid koselig med helg for da får jeg se barna mye mer og møtt venner/øvrig familie :) 

Anonymous poster hash: 1ae87...c7a
Skrevet

Æsj, nå leste jeg at noen skal sette en deig,og det var DET jeg skulle gjøre i dag!hadde bare glemt det.Snuppa sover,så det frister mye heller med en lur akkurat nå... :P

Anonymous poster hash: a28ed...813
Skrevet

Ligge hjemme og slappe av og drikke masse vann med sitron for å bli kvitt en UVI. Se på tv og ta livet med ro.

Skrevet

Først skole,også være litt hos mamma med småen,også standup show :D

Det blir kjekt selv om jeg må komme rett til mamma og de etter showet.

De skulle passe han om natten på nyttårsaften å da våknet han mitt på natten å hylskreik lenge å var helt utrøstelig,så det tar vi ikke sjansen på igjen med det første.

Han er bare 2 år og veldig mammadalt.

Skrevet

Ligge hjemme og slappe av og drikke masse vann med sitron for å bli kvitt en UVI. Se på tv og ta livet med ro.

Hva er UVI?

Anonymous poster hash: 9eaab...7d1

Skrevet

Jeg har fyr i ovnen, sitter under teppet og ser på opptak av csi på tv. Pepsi maxen er selvfølgelig med :P

Planen er å kose meg her til barna kommer fra skolen. Skal gå en tur senere og lage middag utpå kvelden.

Viktig å ikke overanstrenge seg :D

Skrevet

Jeg er bare melkeprodusent om dagen... Så jeg skal amme, amme, amme og amme litt mer ;)

Hvis jeg er heldig så har jeg tid til en brødskive innimellom!

Skrevet

Hva er UVI?

Anonymous poster hash: 9eaab...7d1

Urinveisinfeksjon.

Skrevet

Jeg har fyr i ovnen, sitter under teppet og ser på opptak av csi på tv. Pepsi maxen er selvfølgelig med :P

Planen er å kose meg her til barna kommer fra skolen. Skal gå en tur senere og lage middag utpå kvelden.

Viktig å ikke overanstrenge seg :D

Deeeet er jeg enig i:-)

Skrevet

Hjemme med småsyk gutt idag. Ligger nå på hver vår sofa med hver vår iPad og ser på litt serier, gutten godt innpakket i dyna si. Hvis han orker blir det Lego etterpå, også har vi et hobbyprosjekt vi må gjøre ferdig :) Laksemiddag i kveld når samboer kommer hjem :)

Anonymous poster hash: c48ed...121

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Har nettopp vært å handlet. Skal slappe av litt med en bok og en kopp te. Så skal jeg rydde, hente sønnen min og etterhvert kommer kjæresten hjem fra jobb, da er det endelig helg :)

Skrevet

Lage et lager med tortillalefser. Spise noen til middag i dag og fryse resten.

Jobbe med surdeigen min. Se om det blir noen surdeigsbrød snart.

Pjuske med mannen når han kommer hjem. Han satt oppe halve natta og jobbet og er nok ganske trøtt stakkar.

Anonymous poster hash: 7f86e...1e8

Skrevet

Vi er snart klare for avreise til hytta.

Så planen er å komme seg dit, harryhandle litt på veien, og ellers kose seg mest mulig med knøttebøtt :)

Skrevet

Har en oppgave jeg må gjøre ferdig (fra notater til ferdig skriv) til klokken 24 i dag, når innleveringsfristen er. Føler meg dum som ikke har startet tidligere... 

Anonymous poster hash: 2c910...cac
Skrevet

Jeg har prøvd å gjennomføre treningsprogrammet mitt, men det gikk ikke så bra så nå blir det å ligge på sofaen til pillene virker. I kveld skulle vi på besøk, men det skal mann og barn få gjøre for det blir tidlig kveld på meg.

Jeg håper helsa snart blir bedre, for med de smertene som jeg har nå får jeg mest lyst og gi opp alt.

Anonymous poster hash: 5e4cb...7b7
Skrevet

Skal hente mannen straks, så er det endelig helg igjen:-)))

Anonymous poster hash: c3b65...c49

Skrevet

Lillemann sover. Har ryddet og puslet litt. Planlegger å komme ajour med fjellet med klesvask på vaskerommet i løpet av dagen, men når pappan kommer hjem snart skal jeg og storesøster i svømmehallen. (Luuuurer på hvorfor mount klesvask er så stort ? ;-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...