Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Har du noen triks som du vet alltid virker? Jeg vet jo at det er stor forskjell på hva som fungerer. Mitt triks er å bruke en fing i baken på han. Da blir han helt vill Denne må brukes med forsiktighet for noen menn liker det ikke i det hele tatt og trur de blir homo hvis noen får slippe til der bak. Jeg har lest at menn har som et G-punkt der bak og derfor burde jo de fleste like det, menn det ligger kanskje litt i hode også. Anonymous poster hash: 14783...48b
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Triks og triks.. Men, noe som bestandig gjør "de" ville, er å se "de" i øynene når man suger og slikker.. Også kan jeg deep thorowt. Og det er bestandig noe som funker. Anonymous poster hash: 29bda...733
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Å presse en finger på et punkt mellom anus og penis mens jeg suger ham er et bra triks. Det er et tantrix triks jeg har lært og kan gi en mann sterk orgasme i tillegg til utløsning . Anonymous poster hash: fd931...b21
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 En godt trent bekkenbunnsmusklatur! Anonymous poster hash: 9167c...4aa
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Fortelle ham hvor kåt jeg blir av å suge ham Litt dirty talk og se på ham mens jeg suger pleier å gjøre susen Anonymous poster hash: 4a5ea...759
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Enig med fingern i baken, hvis mannen er enig selvfølgelig;) Jeg kjenner han blir større og hardere da faktisk, og han sier det er veldig deilig når jeg gjør det. Enten under sex eller mens jeg suger han. Anonymous poster hash: 7e95c...ef0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå