Gå til innhold

Må bare dele denne grusomme drømmen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sjeldent jeg våkner med stoor klump i halsen av en drøm altså, men denne tok virkelig kaka.

Alt startet med jeg var ute og gikk tur, så fant jeg en hund med skadet fot. Tok hunden med hjem for og pleie den og prøve og finne eierne.

Litt etterpå banket det på døren vår. (Var meg, samboer og datteren som var hjemme). Vi åpnet døren og der sto en gjeng med menn. De virket hyggelige i starten, sa takk og tok hundene med seg hjem.

Senere samme dag banket det på døren igjen, vi åpnet, samme gjengen sto der.

Plutselig så jeg de begynte og true samboeren min. Jeg gikk ut og bak huset for og ringe politiet.

Så kommet det jævligste...! :

Da jeg hadde ringt politiet og kom inn igjen, hadde de tat min datter på 3 mnd, lagt henne i stellebordet. En mann holdt henne fast mens en annen mann sto og helte glovarmt vann over kroppen hennes. Og hun gråt og gråt. Samboeren lå på død på gulvet.

Jeg kunne ikke røre meg og måtte bare stå og se på helt til de hadde helt over så mye varmt vann på henne at hun døde.

Ga babyen min en stoor klem og sa jeg elsket henne så fort jeg våknet! Fy søren, har så rar følelse i hele kroppen av denne drømmen..

Anonymous poster hash: 23ab0...0d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og lurer veldig på hvorfor jeg drømte dette :( Men det er vell umulig og si!

Anonymous poster hash: 23ab0...0d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...