Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Vi har hatt en hard natt hvor både mini og mamma har hatt diaré og spydd. Nå er mini ganske pigg og virker både tørst og sulten, men gulpet litt med det samme hn fikk vann og litt tørr cherioos. Jeg har loff, men ikke annen drikke enn vann og melk - og melk skal vi jo ikke ha. Jeg er så dårlig og det er så lenge siden jeg har hatt syke små så jeg er litt tom i hodet. Anonymous poster hash: 48e9b...8fb
Serepta Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Vann ellee, eplejuice med farris i. Kokt ris eller havregrøt kokt med vann er bra å spise m
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Eplemost eller eplejuice blandet med farris. (litt salt i farris som binder væske i kroppen) cola. Salt kjeks og litt syrlige epler pleier også å smake😊 God bedring til dere! Anonymous poster hash: 167f0...07d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Ikke bry deg om at det skal være sunt idag når mini er syk. Selvsagt er det best å få i ungen noe sunt, men det viktigste er jo at noe går ned, og især væske. Min (3 år) var syk nå i tre-fire dager med spy&diare. Da han var på sitt verste kom jo alt opp igjen uansett, så det var fritt fram med hva som helst. God bedring!!!! Anonymous poster hash: 69937...28c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Gi vann eller saft. Eple juice med farris er fint om du har, men ikke noen nødvendighet. Mat kan med fordel vente noen timer. Gi eventuelt noe lett som loff uten pålegg, startkjeks, riskaker eller grøt kokt på vann. Anonymous poster hash: 45595...a6a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Tusen takk for svar. Eplejuice har jeg, så nå har han fått det og innmaten av en loffskive og det ser ut til å sitte. Han er bare et år så han kan ikke forklare hva han vil ha, men virker sulten og blid til tross for de saftige skittbleiene Da er det verre med mor selv, har ikke sjans til å få i meg hverken vått eller tørt Men det står heldigvis ikke så lenge på og nå skal vi legge oss litt. Selvsagt er mannen på jobbreise, han vet å time det godt Anonymous poster hash: 48e9b...8fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå