Gå til innhold

Hva syns du om dette badekaret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser helt ok ut, men hva er poenget med å bruke så mye plass på å få vasket seg? Du må jo ha et digert bad for at det skal ta seg godt ut. Setter du det inntil en vegg ser det bare dumt ut.En ting er at badekaret koster ca 6000,- men plassen det må ha kommer jo på minst ti ganger så mye. Regner du en kvadratmeterpris på 40.000,- for bad og at du trenger 6 m2 for å få ok plass til dette badekaret koster det ca 240.000,-! Anonymous poster hash: b83e5...b8f

Badet er på 10kvm, skal ha dusj og badekar. Den vil ikke bli så ofte brukt, mest for å fylle det store hullet, og at det ser pent ut pluss at det vil gå så godt med flisene.Anonymous poster hash: 8b2bc...277

Har du laget en skikklig datategning av hvordan det kommer til å se ut? Et bad på 10m2 med dusj, toalett, servant, skap og frittstående badekar kan bli temlig overfylt. Du må jo ha skikklig plass til å gå rundt et slikt kar for at det skal være noen vits i. Hvordan det blir kommer jo ikke bare ann på størrelsen på badet, det kommer jo ann på romløsningen også. Jeg har bare sett noen slike badekar der det ikke er plass nok. Det er ikke fint selv om karet i seg selv sikkert er flott. Anonymous poster hash: b83e5...b8f

Da vi kjøpte huset så var det satt opp plass til et badekar på denne størrelsen, men da gjorde vi ikke noe med det. Og nå bestemte vi oss for å ha et badekar. Jeg skal ikke gå rundt den, den skal stå i hjørnet, altså langs hjørnet.

Når det i utgangspunktet var mening å ha et badekar på dette badet, så går vi for det.:)

Anonymous poster hash: 8b2bc...277

Fortsetter under...

Skrevet

Ser helt ok ut, men hva er poenget med å bruke så mye plass på å få vasket seg? Du må jo ha et digert bad for at det skal ta seg godt ut. Setter du det inntil en vegg ser det bare dumt ut.En ting er at badekaret koster ca 6000,- men plassen det må ha kommer jo på minst ti ganger så mye. Regner du en kvadratmeterpris på 40.000,- for bad og at du trenger 6 m2 for å få ok plass til dette badekaret koster det ca 240.000,-! Anonymous poster hash: b83e5...b8f

Badet er på 10kvm, skal ha dusj og badekar. Den vil ikke bli så ofte brukt, mest for å fylle det store hullet, og at det ser pent ut pluss at det vil gå så godt med flisene.Anonymous poster hash: 8b2bc...277

Har du laget en skikklig datategning av hvordan det kommer til å se ut? Et bad på 10m2 med dusj, toalett, servant, skap og frittstående badekar kan bli temlig overfylt. Du må jo ha skikklig plass til å gå rundt et slikt kar for at det skal være noen vits i. Hvordan det blir kommer jo ikke bare ann på størrelsen på badet, det kommer jo ann på romløsningen også. Jeg har bare sett noen slike badekar der det ikke er plass nok. Det er ikke fint selv om karet i seg selv sikkert er flott. Anonymous poster hash: b83e5...b8f

Hi spurte ikke om du synes at hun har plass på badet til dette badekaret eller ei, hun spurte hva vi syns om det.

Grrr, det er alltid noen som bare må blande seg altfor mye....

Skrevet

Det er helt klart relevant om man har den plassen som trengs for at et slikt kar skal bli fint, det er da ikke å blande seg.

Hilsen arkitekt

Anonymous poster hash: 017fa...fbb
Skrevet

Det er helt klart relevant om man har den plassen som trengs for at et slikt kar skal bli fint, det er da ikke å blande seg.

Hilsen arkitekt

Men har kvadratmeterprisen på et stort bad så mye å si for at dette badekaret skal bli fint? Og den totale prisen av et eventuelt stort bad?

Skrevet

Kvadratmeterprisen har ikke noe å si, jeg skrev bare at man må ha plassen som trengs for at et frittstående badekar skal bli fint. I det fleste norske hjem er det overmøblert.

Skrevet

Kvadratmeterprisen har ikke noe å si, jeg skrev bare at man må ha plassen som trengs for at et frittstående badekar skal bli fint. I det fleste norske hjem er det overmøblert. Anonymous poster hash: 017fa...fbb

Det skjønner jeg. Jeg har skrevet det før og skriver det igjen. I dette badet er det mening at det skal være badekar, arkitekten som tegnet det ikke jeg, derfor jeg kjøper badekar. :)

Annonse

Skrevet

Jeg syns badekaret var veldig fint:-) 👍

Anonymous poster hash: 94994...5df

Skrevet

Jeg syns badekaret var veldig fint:-) Anonymous poster hash: 94994...5df

Takk for det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...