Gå til innhold

Stalker

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en god stund siden, noen år, kom jeg borti en ung kvinne som berørte meg. Jeg kan ikke glemme henne og den oppveksten hun har hatt. Hun vet knapt nok hvem jeg er, men jeg holder øye med henne, sjekker henne på nett ol for å se at det går bra med henne. Av og til blander jeg meg også litt inn i livet hennes i smug, men bare bitte små ting som å kommentere til sjefen hennes at hun gjorde en god jobb og noen andre småting.

Er det helt sprøtt?

Anonymous poster hash: adaec...f08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere bor i nærheten av hverandre? Felles kjente? 👼

Anonymous poster hash: eaa32...7da

Skrevet

Dere bor i nærheten av hverandre? Felles kjente? Anonymous poster hash: eaa32...7da

hvordan det?

Skrevet

Dere bor i nærheten av hverandre? Felles kjente? Anonymous poster hash: eaa32...7da

hvordan det?

Uting å svare på et spørsmål, med et nytt spørsmål 👼

Skrevet

Synes nå egentlig det er en fin ting jeg, å bry seg om andre:)

Så lenge vedkommende ikke vet om deg i denne sammenhengen og derav synes det er ubehagelig at du følger med henne, så er det ok.

Skrevet

hvordan det?Anonymous poster hash: adaec...f08

Uting å svare på et spørsmål, med et nytt spørsmål Anonymous poster hash: eaa32...7da

svaret er "tja". Det bor noen tusen mennesker mellom oss og vi har ikke samme omgangskrets, men jeg kjenner noen som kjenner henne litt. Jeg forstår bare ikke hvilken betydning det skulle ha.

Skrevet

Hva hvis sjefen din fortelle henne at du skryter av henne? 👼

Skrevet

For en god stund siden, noen år, kom jeg borti en ung kvinne som berørte meg. Jeg kan ikke glemme henne og den oppveksten hun har hatt. Hun vet knapt nok hvem jeg er, men jeg holder øye med henne, sjekker henne på nett ol for å se at det går bra med henne. Av og til blander jeg meg også litt inn i livet hennes i smug, men bare bitte små ting som å kommentere til sjefen hennes at hun gjorde en god jobb og noen andre småting.

Er det helt sprøtt?

Noen stalker er du nok neppe ut fra det du forteller, selv om hun kanskje hadde følt det noe ubehagelig...

Du er kanskje heller en mini- guardian- engel. Men jobber dere samme sted, siden du kjenner sjefen hennes?

Anonymous poster hash: 0be93...666

Skrevet

Er det helt sprøtt?

Noen stalker er du nok neppe ut fra det du forteller, selv om hun kanskje hadde følt det noe ubehagelig...

Du er kanskje heller en mini- guardian- engel. Men jobber dere samme sted, siden du kjenner sjefen hennes?

Anonymous poster hash: 0be93...666

Det lurte jeg også på...? 👼

Skrevet

.....og kan uttale deg om jobben hun gjør?👼

Skrevet

.....og kan uttale deg om jobben hun gjør?Anonymous poster hash: eaa32...7da

hun jobber med kunder. Hennes sjef ikke min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...