Gå til innhold

Dere som har vært på spa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kler man seg?

Altså om man feks skal ha en massasje. Hva har man da på seg fra garderoben til massasjerommet?

Hva har man på seg ved andre behandlinger?

Jeg er veldig sjenert for kroppen min..

Noen som kan fortelle meg litt om det? Vil gjerne ta med samboeren på spatur til våre.

Anonymous poster hash: d8c66...a95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får som regel utlevert badekåper som man kan ha på seg.

Noen er nakne under, andre velger å f.eks. ha på en bikini. Hvis man skal ha massasje på rygg så kan man jo legge seg ned før massøren åpner bikinioverdelen bak, og fester den før du skal snu deg eller er ferdig.

Skal de massere setet ditt så kan de bare trekke bikinibuksen litt ned.

Jeg har hørt at de noen steder kan få spesielle truser hvis det er sånn leirebehandling, men det har jeg aldri gjort selv, så det vet jeg ikke.

De som behandler på slike steder ser kropper mer og mindre avkledd hele dagene, så de tenker på det de skal gjøre, ikke på akkurat hvordan din kropp ser ut - så det kan bare prøve å ta helt med ro.

Når du har lagt deg på benken kan du bare nyte det uansett :)

God tur - spa er kjempedeilig :)

Anonymous poster hash: a1c3e...783
Skrevet

Skal du rett fra garderoben til massasje pleier jeg å ha på meg ren truse (dusjer og så tar jeg på meg en ren jeg har med) og en bh og så tar jeg morgenkåpe. Når jeg ligger på beken tar jeg bhen av og har enten på meg trusen eller så får man sånn engangstruse man skifter til. Den som masserer går ut mens du tar av deg og legger deg på benken under et håndklede, så du slipper å bli sett på mens du kler av deg :)

Skal du ut i vannet så har du på deg badetøy og er massasjen etter at du har vært i bassengen pleier jeg å gå innom garderoben å ta på tørt badetøy/undertøy, for det er ubehagelig å ligge å bli massert i våt badedrakt :P

Så hyggelig! Gled dere :) Vi er ofte på spa, har litt kjærestetid <3

Skrevet

Bruker gjerne bikini, litt som du ville hatt på stranda. Når du går fra garderoben og ut har du gjerne eg stort håndkle eller morgenkåpe på deg.

Spaet stiller med håndklær, morgenkåper og tøfler, du trenger bare bikini. På noen behandlinger får du egne engangswtruser og kan være toppløs akkurat når du ligger på magen slik at de når ryggen. Men man velger også i stor grad selv.

Skrevet

Takk!

Tips til hoteller som er fine, gode for en romantisk kjæresterur? Oslo/Vestfold,/Sverige..

Anonymous poster hash: d8c66...a95

Skrevet

Farris Bad i Larvik er jo veldig bra. Har hørt flere skryt av det som ligger i Strømstad, men har ikke vært der selv.

Skrevet

Farris Bad i Larvik er jo veldig bra. Har hørt flere skryt av det som ligger i Strømstad, men har ikke vært der selv.

Farris er fantastisk 👼

Anonymous poster hash: 563c9...b41

Skrevet

Jeg ELSKER rommene på Strømstad spa, har bare hatt superior rom der, og de er store og flotte, med sofa og kjøkken! Spaet er helt ok, var fantastisk frem til jeg prøvde Farris! Farris derimot har kjipe superior rom i forhold...
Farris er en del dyrere, men du får mye mer for pengene der synes jeg. Masse spennende som skjer i spaet som ikke koster noe å være med på, og det er gøy å være med! Anbefaler Farris mest!

Anonymous poster hash: d7096...359

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...