Gå til innhold

Hvordan bli kvitt mine kvise-arr?!?!!!!!!! :( :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en alder av 24 til nå (34) har jeg vært ekstremt plaget av byller og kviser :( Jeg klemmer ikke, men det er så enormt store så det har blitt arr etter. 

Jeg og legen har hele tiden tenkt det va ammingen/hormonene som gjorde det... men nå som det er over har jeg begynt på tetracyclin (tror det staves slik). Men det tar jo ikke arrene som er så fryktelig røde og stygge :( 

Tar i mot alt av tips. 

Har på toppen av det hele lyyyys hud! Så passer veldig dårlig med disse knallrøde arrene. 

Anonymous poster hash: ed44b...cf4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en venninne som er blitt mye bedre etter å ha fått laserbehandling på sykehus for det.

Be legen henvise deg til spesialist og få mer info om dette. Det er visst en dyr behandling, så det er bare de som er mest plaget som får det, har jeg inntrykk av. Høres ut som du kanskje er en av dem.

Anonymous poster hash: 6fb77...b32
Skrevet

Har en venninne som brukte bio oil og laservehandlig. Nå senere etter at hun har vært en del i solen ser man det nesten ikke i det hele tatt.

Skrevet

Hvor fikk hun laserbehandling Natti11, vet du det? 

Har nesten bare på haka og rundt munnen... så tviler på jeg får. Er jo ikke sånn ekstremt som jeg har sett på andre, men det er vanskelig å dekke det til med pudder eller kremer fordi de er så mørke...

Skrevet

Laserbehandling eller dermarolling.

Skrevet

Kjemisk peeling kan hjelpe noen. Men ut fra din beskrivelse høres det ut som du har dype arr. Min venninne hadde slike byller og hadde for dype arr. Hun har slipt huden. Vet ikke hva prosessen heter, kanskje det er det de over beskriver?

Det tok mange år for henne for man kan ikke slipe så mye i året. MEN nå har hun kjempe fin hud og har bare en svak antydning til arr på kinnene mot hårfestet.

Anonymous poster hash: 2596e...605

Skrevet

Jeg har tatt flere lasere og sliping og ikke særlig bedre.. Dyrt er det også.. Offentlige gjør ikke dette så private klinikker som man må betale for selv.. Har sikkert brukt 150.000 kr opp igjennom årene (10 år). Skal begynne med dermarolling nå da jeg syns laser ikke hjelper.. Jeg sparer og sparer så mye penger jeg kan for å gjøre dette. Har dype arr over alt i begge kinnene og i tinningen. Helt grusomt og tenker på det daglig..

Anonymous poster hash: 3880c...35f

Skrevet

Jeg har tatt flere lasere og sliping og ikke særlig bedre.. Dyrt er det også.. Offentlige gjør ikke dette så private klinikker som man må betale for selv.. Har sikkert brukt 150.000 kr opp igjennom årene (10 år). Skal begynne med dermarolling nå da jeg syns laser ikke hjelper.. Jeg sparer og sparer så mye penger jeg kan for å gjøre dette. Har dype arr over alt i begge kinnene og i tinningen. Helt grusomt og tenker på det daglig..

Jeg så Restylane kunne gjøre arrene finere. Har du prøvd det?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har tatt flere lasere og sliping og ikke særlig bedre.. Dyrt er det også.. Offentlige gjør ikke dette så private klinikker som man må betale for selv.. Har sikkert brukt 150.000 kr opp igjennom årene (10 år). Skal begynne med dermarolling nå da jeg syns laser ikke hjelper.. Jeg sparer og sparer så mye penger jeg kan for å gjøre dette. Har dype arr over alt i begge kinnene og i tinningen. Helt grusomt og tenker på det daglig..Anonymous poster hash: 3880c...35f

Jeg så Restylane kunne gjøre arrene finere. Har du prøvd det? Anonymous poster hash: ed44b...cf4

Ja... Merket ikke forskjell..

Skrevet

Mannen min hadde en god del store arr etter kviser. Han tok kjemisk peeling for mange år siden, og det ble betraktelig bedre!

Anonymous poster hash: dce27...118

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...