Gå til innhold

Ville du ha fått din voldelige mann/eks fengslet hvis du kunne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har anmeldt min og saken skal nå etterforskes. Det er skummelt og bra. på en gang.. Jeg kan visst forsøke å få saken opp i et konfliktråd i stedet for tradisjonell rettsak og evt straff. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler han fortjener alt vondt han kan få. Samtidig har vi jo barn og jeg har avogtil dårlig samvittighet for dette:( Tenk hvis han ryker inn?!

Anonymous poster hash: 32d22...6b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Ingen tvil. Vi har ikke barn sammen.

Anonymous poster hash: 13c6a...56e

Skrevet

Min var ikke fysisk voldelig, men kom med trusler og jeg ville ikke vente og se om han gjorde alvor av det. Det er over 10 år siden, men skulle gladelig ha hatt han i fengsel ja, for han var ikke helt god og jeg ville følt det mye tryggere.

Anonymous poster hash: 9de3e...71a
Skrevet

Ja. Det funket fint :) 

Anonymous poster hash: 0b123...4a9
Skrevet

Jeg anmeldte og han endte opp med 2 år i fengsel. Angrer ikke ett sekund på at jeg anmeldte ham og er glad han fikk straff for det han gjorde mot meg.

Vi har 1 barn sammen. Han er fradømt foreldreansvar og samvær.

Anonymous poster hash: fc7e9...5a4
Skrevet

Uff hadde muligheten men av en eller annen grunn gjorde jeg aldri noe med det :-/

Anonymous poster hash: 46686...24e

Skrevet

Jeg gjorde det og angrer. Han tok nesten livet mitt og fikk bare 2,5 måned. Var ikke verd å rippe opp i alt for det.

Han koste seg på ferie som han sa.

Anonymous poster hash: efb22...542
Skrevet (endret)

Jeg kunne fått det til, men lot det være.. Han sliter nok som det er, jeg trenger ikke å sørge for at hele fremtiden hans blir ødelagt også. Selv om han har ødelagt mye av livet mitt, føler jeg ikke et behov for å gjengjelde det. Så sant han holder seg unna meg, og jeg får fred.

Endret av Bustetroll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...