Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Føler at besafe izi combi 3 tar så stor plass selv om vi har en avensis. Vi måtte montere det d forovervendt nå Pga ekstrem bilsyke. Det står fortsatt på basen eller hva d heter. Men føler hun sitter så trangt oppi der. Forslag til andre bilstoler? Anonymous poster hash: 00def...599
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Her har vi britax two way montert forovervendt. Anonymous poster hash: 4bb9e...899
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Har også Besafr Izi Combi x3 i Avensis. Her sitter hun greit enn så lenge, og det gjorde broren også når han var satt i det. Har ett Akta Graco Duologic 2 vi kan bytte til om det blir trangt(det er kun bakovervendt.) Her sitter de bakovervenst til 4 år, samme hva. Men de er heldigvis ikke bilsyke da. Utrolig nok kan en kanskje si, for jeg ble veldig bilsyk når jeg var liten. Antar at alternativet deres ikke er å snu til bakovervendt igjen..... Og da tror jeg at jeg ville gått for Cybex Pallas.(Den kan også brukes til beltestol senere, man tar bort puten og stolen blir til en Solution x2 fix) Anonymous poster hash: 0274f...586
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Vi hadde britax multitech.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Gutt 3,5 år sitter fint i britax to way elite i Toyota avensis, bakovervendt. Har også britax hi way i en annen bil. Har tidligere sitter i besafe izi combi og besafe izi plus. Anonymous poster hash: d7244...ce0
Appelsinpiken Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Dersom hun MÅ sitter forovervendt, så ville jg gått for cybex pallas 2fix. Best i test forovervendt, kan regulere hvilestilling på den, og går opp til 36 kg. Slipper å kjøpe ny stol når hun skal over i beltestol. Vi har en slik i en avensis.
Appelsindyret Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Min gutt på 3,5 sitter bakovervendt i BeSafe IZI x3, helt greit med plass. Vi har Ford Mondeo.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Dersom hun MÅ sitter forovervendt, så ville jg gått for cybex pallas 2fix. Best i test forovervendt, kan regulere hvilestilling på den, og går opp til 36 kg. Slipper å kjøpe ny stol når hun skal over i beltestol. Vi har en slik i en avensis. Trodde det var best med beltestol hvis de må sitte forovervendt jeg? Anonymous poster hash: 0e845...55a
Appelsinpiken Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Beltestol er de beste om man er over 15 kg. Vår var ikke det når vi måtte sette ho forovervendt like etter fylte 3 år. Cybex pallas har pute foran magen som festes med bilbeltet, og dermed blir ikke skuldrene låst på samme måte som i en 5 punktssele, og dermed mindre sjanse for alvorlig nakkeskade i en frontkrasj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå