Musemorbr / Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Rygen min kom med et titalls sinnsyke, høylytte og smertefulle smell. Nå har jeg det bedre enn på veldig lenge. Og det på magisk vis, rett før jeg skal på en heldagsreise jeg har gruet meg til. Mandag skal jeg på siste sjekk hos spesialist, og da får vi sansynligvis bare gode nyheter om hvordan det ser ut til å gå med mageboeren min. Håper og tror det. I morgen skal jeg snuse nieseduft! Jeg har nemlig blitt tante, og i morgen er det tid for det første besøk hos min eneste søsters førstefødte. Ja, det kommer til å være behov for kleenex. Og nå har jeg lagt meg, med en rygg som ikke har føltes så bra siden 2002. Jeg skal sove som en katt! (Sove som en baby utgår. Vi som har hatt baby vet at de ikke sovet.) Elsk <3
Barbarella og froskebarna Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Baby som endelig sovnet og nå sover som en baby... (Skjønner ikke det uttrykket - mine barn sover ikke som babyer til vanlig...) Score 113 poeng på et trekk på wordfeud Mimre til musikk fra svunne dager...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Ting som knaker er bra. Da er det bevegelse på gang.
Barbarella og froskebarna Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Lykke til hos spesialist på mandag! Og jeg ser nå at du også nevnte det med å sove som en baby... *Lese innleggene ordentlig før jeg svarer...* Jeg plukket det vel med meg nok til å komme på det, men uten å få det helt med meg, tenker jeg
Musemorbr / Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2014 Litt mer elsk. En mann som i all hemmelighet har sneket seg inn og skiftet sengetøyet mitt i dag, selv om han selv er henvist til gjesterommet nå for tiden. Skiftet hos gutten vår også, så jeg slipper gjøre det i morgen. Herlig! Kan ikke be om noe mer enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå