Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Hva synes dere om han? Har sett mange av filmene hans...så en ista...- Dear John -... Den var så fin og samtidig litt trist.. I tillegg er han så kjekk, pene øyne og ansiktstrekk.. Anonymous poster hash: 12dde...15a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Synes han ser merkelig ut , kun sett bilder da og ikke film av han mulig han er karismatisk og bedre on camera. Anonymous poster hash: 32256...568
Gjest meg&mini Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Han er dødskjekk! Spesielt i The Vow. Sett den?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Han er dødskjekk! Spesielt i The Vow. Sett den? Nei, den har jeg ikke sett. Hva handler den om? Anonymous poster hash: 12dde...15a
Gjest meg&mini Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Han er dødskjekk! Spesielt i The Vow. Sett den? Nei, den har jeg ikke sett. Hva handler den om? Anonymous poster hash: 12dde...15a Han er gift med en dame, de havner i en bilulykke som gjør at hun mister hukommelsen. Hun husker ikke de siste fem årene av livet sitt, så hun husker ikke han eller noe som har med han å gjøre. Veldig fin film! Inspirert av en sann historie:)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Han er dødskjekk! Spesielt i The Vow. Sett den? Nei, den har jeg ikke sett. Hva handler den om?Anonymous poster hash: 12dde...15a Han er gift med en dame, de havner i en bilulykke som gjør at hun mister hukommelsen. Hun husker ikke de siste fem årene av livet sitt, så hun husker ikke han eller noe som har med han å gjøre. Veldig fin film! Inspirert av en sann historie:) Åhhhh....tror jeg husker den! Jeg gråt til den å...han var nydelig... Uff, jeg elsker hans blikk og hans øyne.. (Nå hørtes jeg nesten ut som en fjortis) .... Haha! Anonymous poster hash: 12dde...15a
Gjest meg&mini Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Han er dødskjekk! Spesielt i The Vow. Sett den? Nei, den har jeg ikke sett. Hva handler den om?Anonymous poster hash: 12dde...15a Han er gift med en dame, de havner i en bilulykke som gjør at hun mister hukommelsen. Hun husker ikke de siste fem årene av livet sitt, så hun husker ikke han eller noe som har med han å gjøre.Veldig fin film! Inspirert av en sann historie:) Åhhhh....tror jeg husker den! Jeg gråt til den å...han var nydelig... Uff, jeg elsker hans blikk og hans øyne..(Nå hørtes jeg nesten ut som en fjortis) .... Haha! Anonymous poster hash: 12dde...15a Hehe, jeg er helt enig! De øynene 😍
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Magic Mike.... Ser den når samboer er borte Anonymous poster hash: c3304...03f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Magic Mike.... Ser den når samboer er borte Anonymous poster hash: c3304...03f Hehe...tell me Anonymous poster hash: 12dde...15a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #13 Skrevet 10. januar 2014 Huff nei, ikke noe for meg. Han ligner min første forelskelse da jeg var 13, og jeg fatter ikke den dag i dag hva som var så "spesielt" med han.. Anonymous poster hash: 40c65...539
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #14 Skrevet 10. januar 2014 Han er drit deilig- (herregud jeg høres ut som en fjortiss) ( og til mannen min: sorry;-) ) Anonymous poster hash: fd57e...9b9
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #15 Skrevet 10. januar 2014 Han er sexy, deilig, kjekk osv osv Anonymous poster hash: 111d2...109
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #16 Skrevet 10. januar 2014 Han er drit deilig- (herregud jeg høres ut som en fjortiss) ( og til mannen min: sorry;-) )Anonymous poster hash: fd57e...9b9 Hahaha Anonymous poster hash: 12dde...15a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå