Gå til innhold

Har dere synlige hår i nesa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk påpekt av min brutalt ærlige søster at jeg hadde synlig hårvekst i nesa. Dette er noe jeg aldri har tenkt over selv og det har ikke plaget meg.

Trodde alle hadde litt hår inni det jeg? De et jo ikke svarte.

Napper dere håret i nesa?

Har også litt dun på overleppe og nederst på kinnene, dette synes kun når jeg er i solen syns jeg. Greit å bruke hårfjerningskrem for å fjerne dette??

Anonymous poster hash: 2006d...ab3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja...vurderer å kjøpe en sånn nesehårklipper og gi den til mannen min... så kan jeg bruke den i skjul...

Anonymous poster hash: 3e393...c38
Skrevet

Ja...vurderer å kjøpe en sånn nesehårklipper og gi den til mannen min... så kan jeg bruke den i skjul...

Anonymous poster hash: 3e393...c38

Haha! Det var lurt, er sååå vondt å nappe hår i nesa fant jeg ut...

Anonymous poster hash: 2006d...ab3

Skrevet

Jeg tror de har sin funksjon, så ville latt dem være. Hvis de ikke er så lange at de kiler på overleppa, da :D

Skrevet

Jeg gjorde nettopp den sjokkerende oppdagelsen. Ante ikke at kvinner også har nesehår, men det har de visst. Så det ved en tilfeldighet i speilet. Mine nesehår var veldig mørke og ganske lange, men er ikke synlige for den som ikke glor oppi nesa med lommelykt. 

Anonymous poster hash: c1457...d76
Skrevet

Jeg har det, masse!! :(

Kjøpte en nesehårfjerner til meg selv, gadd ikke late som om den var til gubben engang - han får kjøpe sin egen!

Den er ekkel å bruke, det er ekkelt etterpå og av en eller annen grunn blør jeg mer neseblod etterpå...

Den er ikke mye igjen bruk kan du si, fant ut at hårene hadde det utmerket godt inn nesen! :)

Anonymous poster hash: a0797...0da

Skrevet

Heldigvis ikke. Når jeg tenker etter kommer jeg på at jeg automatisk sjekker daglig :P

Har panikk for å få det og om jeg får det kan jeg ikke late som jeg kjøper nesehårstrimmeren til mannen heller for han har ingen synlige :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...