Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 hvis dere fikk nr 3 ca 3-4 år etter de første?? Jeg vet det kommer an på ungen, men tenker at det må være litt lettere når man har vært vant til to tette og de begynner å bli mer selvstendig. Hva er deres erfaring?? Anonymous poster hash: a0d4c...4d6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Er under to år mellom 1 og 2. Nummer 3 kom da de var 6 og 8 år. Synes det var slitsomt i begynnelsen. Men, han sov lite, og et var nok det som var slitsomt. Uvant å begynne med nattevåk igjen. Har snakket med fler i samme situasjon, og de fleste mener det er tyngre å begynne på igjen etter "mange" år. Like greit å få de tett, da er man liksom vant til lite søvn :-) Anonymous poster hash: b2426...65b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 hvis dere fikk nr 3 ca 3-4 år etter de første?? Jeg vet det kommer an på ungen, men tenker at det må være litt lettere når man har vært vant til to tette og de begynner å bli mer selvstendig. Hva er deres erfaring?? Anonymous poster hash: a0d4c...4d6 Kaller du virkelig det å ha 3-4 år mellom barna sine for en atpåklatt?? Anonymous poster hash: db34a...10a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Her var de største 5 og 7 da mini kom. Syns det gikk helt fint. De første var såpass store at de klarte mye selv og faktisk kunne være til hjelp. Nå når de er større er jeg glad for at det er noen år til mini begynner på skolen. Mye skolearbeid og fritidsaktiviteter på de eldste. Innen mini begynner vil nok de store være mer selvgående der også. Anonymous poster hash: 08374...99d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 ser du gåsetegnene??? " " " attpåklatt. Føles litt som attpåklatt når de to første kom med 14 mnd mellomrom. de med litt fornuft mellom ørene skjønner hva jeg mener :-) Anonymous poster hash: f2774...9cb
Mrs. Kaizer Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 To eldste er 21 mnd i mellom. Nr 3 er født når de var 6 1/2 og (nesten) 5. Drt gikk kjempefint det, var veldig stas for de store og få en lillebror. De var veldig ivrige i starten med å hjelpe til med å kose, bade og skifte bleie. Kunne ikke ut å leke med kompiser, ville bare være inne å holde babyen. Det gikk jo over etter en stund da:-) Eldste begynte på skole rett før fødsel, så det var fint å være hjemme når han kom fra skolen og slippe SFO og slik. Nr 4 ble forøvrig født når nr 3 akkurat var 15 mnd. Litt travlere, men veldig fint det og. Lillesøster ble godt mottatt i gjengen:-)
Gjest MMJ Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 hvis dere fikk nr 3 ca 3-4 år etter de første?? Jeg vet det kommer an på ungen, men tenker at det må være litt lettere når man har vært vant til to tette og de begynner å bli mer selvstendig. Hva er deres erfaring?? Anonymous poster hash: a0d4c...4d6 Mine er 10, 7 og 1. Det er så SKJØNT med en liten en nå! <3 <3 Elsker det! De største elsker det og Bare kos kos kos kos kos kos kos!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå