Ziva Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Geniale bøker, ler så jeg hikster når jeg leser for Liten. Mine favoritter er Konglesugeren, Kumatpakkene og Myggsprayen. Endret 9. januar 2014 av Ziva
ms.Pond Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Ingenting bedre enn sånne stunder Mange barndomsminner fra lesestunder rundt bordet hvor mamma lo så tårene silte mens hun leste Georgs magiske medisin og lignende bøker
Musemorbr / Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Da må jeg bare få anbefale Odd er et egg. Den er helt klart for større barn, men storfavoritt hos han som ble tre her om dagen. http://www.gyldendal.no/Presse/Nyhetsarkiv/Stor-begeistring-for-Odd-er-et-egg
amandine Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Reven og den retthalede grisungen er supre! Nisseforeningen er også blant favorittene mine, i tillegg til Ziva sine! Ellers er jeg jo evig glad i Dustefjerten til Rune Belsvik må jeg si. Det er så mye fine barnebøker!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Jeg må på bokbutikken i dag skjønner jeg
Siamese Hellhound Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Reven og grisungen er veldig morsomme, særlig de første bøkene. Og Nisseforeningen (Nisser uten genser :-) ). Synes tegningene er helt fantastiske! Kjøpte dem faktisk før jeg visste om at jeg kom til å få barn, for jeg likte dem så godt. Anbefaler også boka 'Fremmed' av Trond Brænne, den har også samme illustratør (Rørvik). Den er også morsom, og med helt ville tegninger. :-)
Siamese Hellhound Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Neinei. Per Dybvik er illustratøren. Da er det Rørvik som skriver bøkene, da. Sorry!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 For de med gutteslamper i hus, så er Kaptein Supertruse ganske så festlig! Det er rampete roboter, drittleie doer og en skurk ved navn professor bæsjebleie Både stor og liten ler høyt når vi egentlig skal roe oss ned og bli klar for søvn hehe.
sug lut Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 For de med gutteslamper i hus, så er Kaptein Supertruse ganske så festlig! Det er rampete roboter, drittleie doer og en skurk ved navn professor bæsjebleie Både stor og liten ler høyt når vi egentlig skal roe oss ned og bli klar for søvn hehe. De bøkene ruler så voldsomt, fantastiske tegninger!!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 10. januar 2014 #11 Skrevet 10. januar 2014 De tegningene tar historiene til et nytt nivå - vi lånte den første på biblioteket, men skjønte kjapt at her var det bare å kjøpe
midgard Skrevet 11. januar 2014 #12 Skrevet 11. januar 2014 Ungene elsker dem, og tegningene... syntes Rebusløpet og Tutomaten er veldig gode også... he he he... lest dem fra 2 klase til 6 klasse... fantastisk, snibelhorn i taket.... he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå