Gå til innhold

Hodepine over flere dager. Hva annet en paracet kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Paraceten tar det ikke og det er det eneste av smstillende jeg har i hus. Kjennes ut som om det er både over nakke og bihuler men føler meg ikke tett. Spesielt vond når jeg beveger meg. Holder på å bli gal rett og slett .

Vil ibux hjelpe? Må på apoteket i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paracetamol i kombinasjon med ibuprofen er ofte mer effektivt.

Ofte kommer hodepine av stiv nakke, da kan massasje, kiropraktor m.m. være til hjelp.

Anonymous poster hash: 40f2d...534
Skrevet

Ibux eller Naproxen

Anonymous poster hash: b4607...c23
Skrevet

Hvis du er tett hjelper kanskje nesespray. Kald  fuktig klut på pannen. Drikke mye vann.

Anonymous poster hash: 66763...617
Skrevet

kombo ibux/paracet. hodet litt hevet i sengen, frisk luft og nesespray.

masse hvile og søvn.

kanskje litt sitronvann

Anonymous poster hash: d6037...a66

Skrevet

Sjekk hvordan det evt er å kombinere det som nevnes over når du ammer.

Akupunktur er suveren mot bihulebetennelse. Hjelper ofte også fort for hodepine og muskulære problemer.

Sjekk også ut om det kan være stiv muskulatur i skuldre og nakke etter å ha bært mye på babyene. Stram muskulatur kan gi både hodepine og en "falsk" bihulebetennelse-følelse.

-strikkedama ;)

Anonymous poster hash: 89035...1fb
Skrevet

Må se om jeg får mannen til å få tak i. Holder på å bli tullete. Hjelper ikke på at jeg har to babyer som trenger meg hele tiden heller. Er nok en kombinasjon av stress, lite søvn og lite vann og matinntak.

Prøver å drikke vann men må nok bli bedre. Føler meg ikke tett, men mulig det sitter lengre opp.

Skrevet

nei, men "rørsystemet" oppi der henger sammen, så nesespray kan hjelpe likevel:p

Anonymous poster hash: d6037...a66

Skrevet

Da har jeg sendt mannen på butikk for å få tak ibux. Masse søvn å hvile er desverre ikke innenfor rekkevidde men nesespray og vann er jo det da. Heldigvis toalettet også ;-) Kanskje kan jeg be fint om en massasje også førleggetid om ikke en eller begge av småtuppene protesterer. :P Takk for svar dere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...