Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 ???? Anonymous poster hash: eb371...d20
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Ja det har jeg! Anonymous poster hash: 8d415...8ee
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Ja det har jeg! Anonymous poster hash: 8d415...8ee om jeg noen gang sku ønske å få litt støtte av deg. Er det ok? Anonymous poster hash: eb371...d20
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Hvorfor byttet nick? Anonymous poster hash: eb371...d20
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Ja det har jeg! Anonymous poster hash: 8d415...8ee om jeg noen gang sku ønske å få litt støtte av deg. Er det ok? Anonymous poster hash: eb371...d20 Selvsagt vennen Anonymous poster hash: 8d415...8ee
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Hvorfor byttet nick? Anonymous poster hash: eb371...d20 Fordi jeg ble så upopulær med det andre nicket. Anonymous poster hash: 8d415...8ee
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Hvorfor byttet nick? Anonymous poster hash: eb371...d20 Fordi jeg ble så upopulær med det andre nicket. Anonymous poster hash: 8d415...8ee det kan jeg ikke fatte å begripe. :/ ikke fått med meg det. Uansett. Så var du en god person for meg for ett år siden. <3 Anonymous poster hash: eb371...d20
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Hun har samme nick http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/user/856791-sommerfuggel-i-vinterland/ Anonymous poster hash: 52fec...055
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Hmmmm jg fikk opp at hun er slettet. :/ Anonymous poster hash: eb371...d20
Gjest Sommerfuggel Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Hei Nei, jeg har ikke byttet nick, selv om noen prøver å late som det Tusen takk for de gode ordene, det var hyggelig å høre Bare å skrive en PM om det er noe
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Da har hun blokkert deg. Anonymous poster hash: 8d415...8ee
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Hei Nei, jeg har ikke byttet nick, selv om noen prøver å late som det Tusen takk for de gode ordene, det var hyggelig å høre Bare å skrive en PM om det er noe jeg får deg opp som slettet så du har sikkert blokkert meg som noen nevner her. Og da skal jeg ikke forstyrre deg heller. Men iallefall takk for at du var der for meg for ett år tilbake og det har gjort meg alt godt nå i senere tid Anonymous poster hash: eb371...d20
Gjest Sommerfuggel Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har ikke blokkert noen, så ikke tenk på det Men jeg var slettet en stund før jeg ble brukermoderator, derfor fikk jeg ny profil. Men jeg har samme nick
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Hei Nei, jeg har ikke byttet nick, selv om noen prøver å late som det Tusen takk for de gode ordene, det var hyggelig å høre Bare å skrive en PM om det er noe jeg får deg opp som slettet så du har sikkert blokkert meg som noen nevner her. Og da skal jeg ikke forstyrre deg heller. Men iallefall takk for at du var der for meg for ett år tilbake og det har gjort meg alt godt nå i senere tid Anonymous poster hash: eb371...d20 Leter du henne opp via gamle meldinger? Det nicket ble slettet og så kom hun tilbake igjen med ny bruker, men med samme nick. Prøv å trykk på nicket i tråden Anonymous poster hash: 52fec...055
Gjest Sommerfuggel Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Hei Nei, jeg har ikke byttet nick, selv om noen prøver å late som det Tusen takk for de gode ordene, det var hyggelig å høre Bare å skrive en PM om det er noe jeg får deg opp som slettet så du har sikkert blokkert meg som noen nevner her. Og da skal jeg ikke forstyrre deg heller. Men iallefall takk for at du var der for meg for ett år tilbake og det har gjort meg alt godt nå i senere tid Anonymous poster hash: eb371...d20 [/quote Så utrolig glad jeg er for å høre at ting ordnet seg for deg! Jeg var så bekymret for deg, men så godt å høre at du har det bra igjen
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #16 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har ikke blokkert noen, så ikke tenk på det Men jeg var slettet en stund før jeg ble brukermoderator, derfor fikk jeg ny profil. Men jeg har samme nick faan. Da kan du se hvem jeg er selv om jg er anonym da??? ^^ hehe.. sikkert derfor da at jeg så deg som slettet for det er en liten stund siden.. godt og se at du er her. Anonymous poster hash: eb371...d20
Gjest Sommerfuggel Skrevet 9. januar 2014 #17 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har ikke blokkert noen, så ikke tenk på det Men jeg var slettet en stund før jeg ble brukermoderator, derfor fikk jeg ny profil. Men jeg har samme nick faan. Da kan du se hvem jeg er selv om jg er anonym da??? ^^ hehe.. sikkert derfor da at jeg så deg som slettet for det er en liten stund siden.. godt og se at du er her. Anonymous poster hash: eb371...d20 Jeg kan ikke se brukerne bak anonymknappen noe mer enn du kan, men jeg så du hadde vært inne på profilen min nå (på profilvisninger) hehehe...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har det utrolig bra nå. Men sliter nå med å forstå det å bryter sammen ofte fordi jeg takler det dårlig. Å ha det bra, forstår ikke lenger hvem som er ærlige og ikke, er helt ødelagt innvendig enda. Men har gått opp i vekt igjen. Er ikke 25 kg undervektig lengre og blødningene ettr abortrn i februar i fjor. stoppet i oktober så hehe.. bare bra men likevel psykisk ille vanskelig og bli endel ab samfunnet igjen. Anonymous poster hash: eb371...d20
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #19 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har det utrolig bra nå. Men sliter nå med å forstå det å bryter sammen ofte fordi jeg takler det dårlig. Å ha det bra, forstår ikke lenger hvem som er ærlige og ikke, er helt ødelagt innvendig enda. Men har gått opp i vekt igjen. Er ikke 25 kg undervektig lengre og blødningene ettr abortrn i februar i fjor. stoppet i oktober så hehe.. bare bra men likevel psykisk ille vanskelig og bli endel ab samfunnet igjen. Anonymous poster hash: eb371...d20 15 kg sku d stå... Anonymous poster hash: eb371...d20
Gjest Sommerfuggel Skrevet 9. januar 2014 #20 Skrevet 9. januar 2014 Fortsett gjerne på pm, så slipper du å blottlegge alt her, snuppa God klem til deg
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #21 Skrevet 9. januar 2014 Fortsett gjerne på pm, så slipper du å blottlegge alt her, snuppa God klem til deg takk Anonymous poster hash: eb371...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå